Šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, dále bojuje o prodloužení smlouvy s Fordem v MS. Jedná se o prodloužení kontraktu a jezdecká otázka je momentálně v pozadí.
Přijde nebo nepřijde? Otázku, jestli v příštím roce pojede Jari-Matti Latvala pro Ford, zastínila dnešní novinka o přestupu Hirvonena k Citroënu. Nicméně přestup Ogiera k Citroënu je pro Malcolma Wilsona momentálně druhořadý. Momentálně totiž bojuje o setrvání Fordu v mistrovství světa. "Dále o tom diskutujeme a bereme v potaz monožství různých aspektů. Bohužel ještě nepadlo žádné rozhodnutí," říká Wilson pro wrc.com. Krom toho také dementoval údajnou nabídku Ogierovi. "Nejsem momentálně v pozici, dát mu nabídku. Ale není žádným tajemstvím, že spolu jednáme."
Ogier je momentálně bez práce, u Fordu by bylo místo...ale bude Ford?
Probíhající jednání s Fordem měly také důsledek na spolupráci s Hirvonenem, jak Wilson říká: "Měli jsme na něj opci, ale naší prioritou je udržet Ford v MS. Opce vypršela a jeho management musel myslet na jeho kariéru. Je to škoda, ale jejich stanovisko chápu," říká šéf M-Sportu.
Wilson však musí počítat s tím, že Ford pustí svoji účast v MS k ledu a on bude muset zformovat polotovární tým. Mimořádně důležitá je pro něj samozřejmě otázka peněz: "Samozřejmě se budu snažit zajistit nejsilnější jezdecký pár, jaký budu moci. Ale musíte myslet na spoustu věcí. Nejdůležitější je samozřejmě plat jezdců a to je něco, na co hledíme, abychom zvládli naši situaci."
Jari-Matti Latvala před nedávnem potvrdil jeho loajalitu k Fordu. Nabízí se také Petter Solberg, ten by mohl přinést nějaké peníze od sponzorů a novou možnost spolupráce. Navíc by dále nemusel jezdit jako soukromník. "Vše bude záležet na tom, jaké učiníme rozhodnutí. Snad budeme moci udělat dlouhodobější plán, pokud ne, tak budeme muset změnit způsob myšlení. Každý mohl vidět, že jsme díky našim jezdcům mohli dosáhnout ve Walesu dobrých výkonů. Je zde pro nás mnoho možností," říká Wilson.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?