Platí za nejnadějnějšího belgického jezdce rally v současnosti a jeho kariéra se začala velmi slibně rozvíjet. Řeč je samozřejmě o Thierry Neuvilleovi, který stále neví, kde bude příští rok jezdit. Nejpozději od roku 2013 by však chtěl sedět za volantem vozu WRC. A právě přes Škodu by mohla vést cesta k sedačce ve VW Polo R WRC.
Plán vývoje Neuvillea měl přitom tři roviny. "První byla rok 2010, ten byl jednoduše učednickým. Druhá byla sezona 2011, kdy už jsem měl být schopný bojovat o vítězství. A třetí je sezona 2013, kdy bych se měl být schopen poprat o titul," popisuje Neuville příkladnou podporu ze strany importéra. Jestli ale i třetí rok opravdu pojede za volantem Peugeotu, zatím zůstává ve hvězdách. Po jeho vítězství na Golden Stage se totiž začalo spekulovat i o jiných variantách.
Jednou z nich by mohla být i Škoda. "Momentálně je vše otevřené. Jsem v kontaktu s Fordem, Škodou a nebo Volkswagenem. Ford mě požádal, abych otestoval WRC. Bohužel se to díky Peugeotu Francie nemohlo uskutečnit. To ale na druhou stranu chápu. Navíc se chci kompletně koncentrovat na moji sezonu v IRC. Jednání ale pořád probíhají a teď musíme počkat, jak by vypadala naše spolupráce s Peugeotem v příštím roce."
Mezitím se na Kypru potkal šéf Škody Motorsport, Michal Hrabánek, s Thierrym a jeho managementem, aby společně prodiskutovali jeho budoucnost. Nešlo prý pouze o sezonu 2012 ale i o další postup v kariéře mladíka. Neuville by chtěl už v příštím roce absolvovat alespoň tréninky k soutěžím MS, aby si na ně přivykl. Postupná změna Škody za VW v MS by byla logickým vyústěním.
Neuville si z loajality k Peugeot Belgien-Luxemburg vzal čas na rozmyšlenou. Rozhodnutí o budoucnosti by ale mělo padnout v následujícím týdnu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?