Před 6 lety získal Petter Solberg ve Walesu svoje poslední vítězství v MS. Nor jezdící za soukromý tým doufá, že by snad během tohoto víkendu mohl dlouho trvající půst ukončit.
Petter se v Británii radoval z vítězství už 4krát a je spolu s Hannu Mikkolou nejúspěšnějším jezdcem waleské soutěže v historii. Naposledy se mu to povedlo v roce 2005, tehdy to ale bylo za tragických okolností. Rally byla po tragické havárii posádky Märtin - Park, kde přišel o život Michael Park, ukončena. V tu dobu byl na čele Sébastien Loeb a protože by mu vítězství zaručilo titul, tak si nechal dát 2 minutovou penalizaci, aby jej nemusel slavit za tak to smutných okolností.
Očekává se, že si to na čele rozdají hlavně Sébastien Loeb a Mikko Hirvonen, ale právě Petter Solberg by z jejich vzájemného souboje mohl profitovat a být třetím, který se bude smát. Minulou sobotu Petter testoval v Británii a vůz si nastavil (videa z testů zde). Bývalý tovární jezdec Subaru byl spokojen.
"Citil jsem se ve voze opravdu dobře. Auto jelo opravdu dobře. Motor je lepší než býval předtím, dostali jsme totiž nové mapování, které mi definitivně pomůže. Máme šanci. Bahnité a klouzavé podmínky ve Walesu mi sedí. Chci sezonu zakončit na pódium."
Ohledně budoucnosti Solberga se však stále nic neví. Už několikrát řekl, že v další sezoně jako soukromník jet nechce. Jenže tovární sedačka mu zatím zůstává zapovězena.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?