Jezdec Fordu, Mikko Hirvonen, věří, že díky tomu, že do Walesu přijíždí z deficitem 8 bodů, má větší šanci na vítězství, než kdyby jel první a musel čistit.
"Myslím, že i přes menší tlak můžu předvést svůj nejlepší výkon. V tomto případě vím, co mám dělat a je to jasné: Musím vyhrát rally a Power Stage. To je to, co se musí stát, pokud chci být šampiónem, není zde žádná jiná možnost. A já se opravdu chci stát mistrem..." říká Hirvonen, kterému v roce 2009 titul utekl o pouhý bod.
Loeb ale také říká, že vítězství je jedinou možností, která mu jistě zajistí osmý po sobě jdoucí titul. Aby si byl ziskem titulu jistý, tak by se mu také hodil slušný bodový příděl z Power Stage.
Bude moci Loeb slavit již po osmé v řadě?
"V mé mysli se nic nezměnilo od doby, co jsem odstartoval do rally ve Španělsku. Nemůžeme se vůbec bavit o nějakém taktizování ve Walesu - musíme se snažit vyhrát už od začátku." Jen dodejme, že Francouz má menší výhodu, když ve Walesu vyhrál v posledních třech letech.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?