Šéf VW, Kris Nissen, chválí schopnosti Pettera Solberga. Bude mistr světa z roku 2003 nakonec jezdit za wolfsburgskou automobilku?
Spekulace ohledně budoucích jezdců Volkswagenu neutichají. Skoro každý pilot z pole MS byl již s automobilkou spojován. Jak víme, tak od roku 2013 vstupuje koncern do WRC s Polem R WRC. Rok 2012 tak bude pouze testovacím a vývojovým rokem. V pozadí se samozřejmě již několik měsíců pracuje na speciálu WRC. Několik potencionálních pilotů nového Pola se již svezlo na soutěži MS ve Fabii S2000.
VW bude samozřejmě chtít šampionát vyhrát. Pokud se budou chtít postavit pilotům jako jsou Sébastien Loeb, Sébastien Ogier, Jari-Matti Latvala a další, tak budou potřebovat špičkové závodníky. To by mohl Petter Solberg splňovat.
Nor již několikrát otevřeně přiznal, že chce opět závodit za tovární tým. Od roku 2009 totiž jezdí ve svém soukromém týmu. Proti továrním týmům Citroënu a Fordu samozřejmě v této době neměl šanci.
Šéf VW, Kris Nissen, teď byl dotázán, jestli by Petter ve svých 36 letech nebyl pro nový projekt v továrním týmu moc starý. Jeho odpověď byla následující: "Nemyslím si, že by Petter byl moc starý na jeden testovací rok a následnou úspěšnou soutěžní sezonu," řekl Nissen pro Autosport.
Uvidíme Pettera za volantem tohoto speciálu?
"Kdyby bylo jeho cílem, aby se stal mistrem světa v roce 2018, tak už by na to byl moc starý. Když ale vezmeme jeho charakter, rychlost a zkušenosti, tak není starý. Je stále hodně motivovaný." Podle některých zvěstí by se o jezdcích mělo rozhodnout v následujcích týdnech.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?