Šéf VW, Kris Nissen, chválí schopnosti Pettera Solberga. Bude mistr světa z roku 2003 nakonec jezdit za wolfsburgskou automobilku?
Spekulace ohledně budoucích jezdců Volkswagenu neutichají. Skoro každý pilot z pole MS byl již s automobilkou spojován. Jak víme, tak od roku 2013 vstupuje koncern do WRC s Polem R WRC. Rok 2012 tak bude pouze testovacím a vývojovým rokem. V pozadí se samozřejmě již několik měsíců pracuje na speciálu WRC. Několik potencionálních pilotů nového Pola se již svezlo na soutěži MS ve Fabii S2000.
VW bude samozřejmě chtít šampionát vyhrát. Pokud se budou chtít postavit pilotům jako jsou Sébastien Loeb, Sébastien Ogier, Jari-Matti Latvala a další, tak budou potřebovat špičkové závodníky. To by mohl Petter Solberg splňovat.
Nor již několikrát otevřeně přiznal, že chce opět závodit za tovární tým. Od roku 2009 totiž jezdí ve svém soukromém týmu. Proti továrním týmům Citroënu a Fordu samozřejmě v této době neměl šanci.
Šéf VW, Kris Nissen, teď byl dotázán, jestli by Petter ve svých 36 letech nebyl pro nový projekt v továrním týmu moc starý. Jeho odpověď byla následující: "Nemyslím si, že by Petter byl moc starý na jeden testovací rok a následnou úspěšnou soutěžní sezonu," řekl Nissen pro Autosport.
Uvidíme Pettera za volantem tohoto speciálu?
"Kdyby bylo jeho cílem, aby se stal mistrem světa v roce 2018, tak už by na to byl moc starý. Když ale vezmeme jeho charakter, rychlost a zkušenosti, tak není starý. Je stále hodně motivovaný." Podle některých zvěstí by se o jezdcích mělo rozhodnout v následujcích týdnech.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?