Estonec Ott Tänak pro příští sezonu přesedá z Fiesty S2000 do Fiesty WRC, kterou by mu měl připravovat M-Sport. Svoji premiéru ve voze nejvyšší kategorie si odbude již ve Walesu.
Ott Tänak, který je momentálně druhý v kategorii SWRC, pro příští rok přesedá do vozu specifikace WRC. Estonec bude jezdit s Fiestou RS WRC připravovanou Wilsonovým M-Sportem. První start za volantem vozu na něj čeká již na letošním finále ve Walesu, které se jede první listopadový víkend.
"Stejně tak, jako jsme to v minulosti udělali s jinými jezdci, tak chceme Otta postupně dostat na vrchol," říká šéf M-Sportu pro Autosport. Brit však klidní přehnaná očekávání některých lidí: "Nehceme ho dostat pod velký tlak a samozřejmě neočkáváme vítězství. Jak ve Velké Británii tak i celá příští sezona bude hlavně o sbírání zkušeností." Podle nepotvrzených informací by měl Estonec pro M-Sport jezdit včetně sezony 2012 5 let.
Tänak má navíc na své straně Markko Märtina coby svého mentora. Märtin dokázal za volantem Fordu WRC získat svých 5 vítězství ve WRC. Místo Tänakovi u M-Sportu by mohl uvolnit třeba Matthew Wilson, který podle svých slov jedná s jinými týmy o angažmá (viz zde).
O možném startu Otta s WRC ve Walesu jsme psali již minulou sobotu (viz zde).
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?