Sezóna Bryana Bouffiera by se dala rozdělit do dvou dílů: Rally Monte Carlo a zbytek. V úvodní rally roku sice Francouz vyhrál, poté se mu už tak nedařilo. Teď navíc přišla další rána, když se jej Peugeot rozhodl nenasadit do závěrečné Rally Cyprus.
To znamená, že se z pětice jezdců, kteří mohli bojovat o titul IRC, jeden vytratí. IRC zažívá nejtěsnější finiš ve své historii: o titul se ještě mohou poprat Jan Kopecký, Juho Hänninen, Thierry Neuville a Andreas Mikkelsen. Bryan Bouffier již bohužel ne.
Rally Cyprus nabízí dvojnásobné bodové příděly, takže je stále o co jet. Zatím je v čele Honza Kopecký se 131 body, druhý je Juho Hänninen (125 bodů) a následuje Thierry Neuville (115 bodů).
Hänninenovi se navíc může podařit vyhrát i titul v SWRC. Jeho hlavní rival v boji o titul, Ott Tänak, totiž v páteční etapě Rally Catalunya havaroval. Juho je momentálně v hodnocení SWRC druhý, vteřinu za Al-Attiyahem. Fin se ale musí hlavně pokusit dojet do cíle, protože Tänak do druhé etapy nastoupí v rámci Super Rally.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?