Petter Solberg prohlásil, že prach, který zůstal za vozy projíždějící RZ1 před mistrem světa z roku 2003, vytvořil nejhorší podmínky, co v MS pamatuje.
Soukromý pilot DS3 WRC vylomil levé přední kolo, když trefil odvodňovací kanálek asi 16km po startu první RZ. Nor řekl, že zkrátka neviděl, kam jede.
"Ta zkouška byla nejhorší, jakou jsem v historii MS zažil, všude byla spousta prachu. Vůbec nic sem neviděl a to se zhoršovalo průjezdem každého dalšího vozu. Neviděl sem ani na 2 centimetry. Stejně jako já kolo vylomil Ken Block i Ott Tänak. Jsem velmi zklamaný, protože všichni moji sponzoři jsou tento víkend na soutěži osobně," smutní Petter.
Petter pochválil skupinku diváků, kteří umístili po těchto třech odstoupeních velký kámen před odvodňovací kanálek, aby tak zabránili dalším odstoupením. "Garantuji Vám, že by odstoupilo dalších 30 jezdců, kdyby tam neumístili ten kámen."
"Možná se mi podaří sehnat peníze i na start ve Walesu, nevím," zakončil Solberg. Nor navíc do soutěže již nezasáhne.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?