Vycházející hvězda Intercontinental Rally Challenge, Thierry Neuville, připustil, že ještě s Peugeotem nepodepsal novou smlouvu ohledně příští sezony.
Neuville se zapojil se svoji 207 S2000 do bitvy o letošní titul IRC, když vyhrál už dva závody - na Korzice a na Sanremu. I přes jeho nespornou rychlost stále nemá kontrakt pro sezonu 2012. "Doufám, že se to nějak rozhodne již brzy. Bylo by hezké, kdyby to byl Peugeot Sport, ale já bych rád zůstal i s mým letošním týmem," říká Belgičan.
Thierry opět zdůraznil, že by chtěl zůstat v IRC: "Je to velmi dobrá škola pro mladé jezdce, jsou to také dobré zkušenosti a je zde velmi tvrdá konkurence. Bylo by velmi dobré zůstat zde."
Když byl otázán Frederic Bertrand, manažer zákaznických vozů Peugeot Sport, jestli má Peugeot kontrakt s Neuvillem pro příští rok, tak odpověděl: "Doufám, že budeme silní! Myslím, že Thierry měl letos velmi dobrý rok. Potvrdil, že je velmi zkušený a je důležitým talentem pro budoucnost. Ukázal také, že může být velmi silný na asfaltu, stejně tak jako i na šotolině, ale potřebuje se vyvarovat některým chybám. Co je jisté, že má velmi dobrou budoucnost v rally. My jen doufáme, že to bude s Peugeot Sport, protože jsme do něj už hodně investovali. Ve svém chování s námi je velmi fair, ten vztah s námi je silný. Myslíme, že pro budoucnost najde dobrou příležitost, ale musíme si počkat na budoucnost."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?