Již tradičně zakončí IRC svůj letošní kalendář na Kypru. Pořadatelé zveřejnili penežní odměny vítězům.
Bohatá odměna pri vítěze Golden Stage
Na kypru asi natiskli eura a teď jimi plastí závodníkům. To by si mohl myslet ten, kdo si přečte, že celková suma, která se rozdělí mezi ty posádky které se umístí, čítá celkem 150 000 EUR.
Přímý přenost na stanici Eurosport, promotér IRC, poběží do všech zemí na světě.
A kdo tedy může kolik penež vydělat? Celkový vítěz soutěžě 40 tis. EUR mno a na Golden Stage to bude vypadat následovně. POsádky budou rozděleny do tříd A - S2000, B- Nka a C zbytek pole (skupina A a A7,N3, R2 a R3 ale pouze 2WD)
A tady je tabulka výher
První Celkem: € 30,000.00 Druhém místě: € 20,000.00 Celkově třetí: € 10.000,00 Celkově čtvrté místo: € 5,000.00 Celkově pátý: € 3,000.00
První kategorie A: € 10.000,00 Druhá kategorie A: € 8,000.00 Třetí kategorie A: € 6,000.00 Čtvrtá kategorie A: € 5,000.00 Pátá kategorie A: € 3,000.00
První kategorie B: € 10.000,00 Druhá kategorie B: € 8,000.00 Třetí kategorie B: € 6,000.00 Čtvrtá kategorie B: € 5,000.00 Pátá kategorie B: € 3,000.00
První kategorie C: € 10.000,00 Druhá kategorie C: € 5,000.00 Třetí kategorie C: € 3,000.00
Celkem hezké odměny za povedený výkon... Rally startuje 3. listopadu 2011
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?