Petter Solberg je médii v poslední době často zmiňován. V Francii ho komisaři vyloučili z výsledků rally kvůli podváze jeho vozu, je spojován s tovární sedačkou v Citroënu a také mu odešel jeden sponzor.
Pettera v poslední době tíží nejen fakt, že byl vyloučen z výsledků Rally de France, ale odešel mu i jeden sponzor. To vytváří poměrně velkou díru v už tak napnutém budgetu. Aby mohl sezonu vůbec dokončit, tak sáhl Petter do vlastní kapsy! Přesto zůstává klasicky uvolněný: "Raději dám peníze na zábavu a pořádně si je užiju, než abych si je odnesl do hrobu. Stále jsem ještě rychlý a chci vyhrávat," směje se Petter.
Solberg oznámil, že v krátké době oznámí svoje plány pro rok 2012. Již několikrát zdůrazňoval, že další sezonu v MS jako privátní jezdec nepojede. Pokud by se mu tedy nepovedlo podepsat smlouvu s nějakým výrobcem, tak by světovou scénu opustil
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?