Pro Pettera Solberga začaly možná nejdůležitější dny kariéry. Nor bojuje o sedačku v továrním týmu. Aby mohl jet poslední dva závody, tak musí sáhnout do vlastní kapsy.
Nahradí příští rok Petter Solberg Sébastiena Ogiera u Citroënu? Tato možná spektakulární změna se na rallyové scéně aktuálně dost živě diskutuje. Faktem je, že je vše stále ještě otevřené. Pokud by však měl Francouz namířeno do VW, tak by měl Petter po delší době tovární sedačku asi jistou.
Jak dobrý je několikrát již dokázal i ve voze privátního týmu. Na poslední soutěži byl dokonce třetí, i když později diskvalifikován (více zde a reakce na vyloučení zde). To bylo ale za chybu, za kterou na sebe vzal odpovědnost tým Citroën, který Petterovi auto připravil.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?