Sébastien Loeb bude startovat na finálovém závoud francouzského šampionátu GT vozů. Při této přiležitosti se rozmluvil i o své budoucnosti.
Francozský šampionát GT vozů - také známý pod zkratkou GT Tour - má o víkendu 29. a 30. října na programu poslední závod této sezony. Pojede se na okruhu Paul Ricard ve Le Castellet. Mezi stabilními jezdci jako jsou Anthony Beltoise nebo Stephane Ortelli se na start 20 členného pole postaví také Sébastien Loeb. Termín závodu je přesně mezi soutěží WRC ve Španělsku a ve Walesu.
Sedminásobný světový šampion usedne do Ferrari 458 Italia GT3 v barvách Red Bull. Vůz mu připraví známý okruhový tým, AF Corse, mohl by tak pomýšlet na dobrý výsledek. "Jsem připraven v GTčkách startovat častěji. Odhady možného výsledku nebyly ještě nikdy tak dobré jako doposud. Předsevzal jsem si, abych na trati, kterou již dobře znám, bojoval o podium," říká Loeb, jehož kolegové budou oznámeni později.
Jestli rekorní rallyový šampion letos vyhraje svůj již osmý titul, je zatím nejasné. "Rád bych této příležitosti využil, abych promluvil o novém projektu. Rád bych tam oznámil něco ohledně mých budoucích plánů," říká Loeb před závodem GT. Loeb je znám svoji vášní pro okruhové závody, vždyť se již dvakrát účastnil závodu 24 hodin v Le Mans.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?