Tovární tým Protonu zanechal po páteční etapě dobrý dojem. Tovární jezdec P.-G. Andersson zajel na RZ2 dokonce 3. čas! A celkově mu patří po páteční etapě také 3. příčka.
Anderssonův výkon za volantem vozu Satria Neo S2000 zaujal všechny v místě konání soutěže. Šéd je se svým navigátorem Emilem Axelssonem na průběžné 3. pozici. Švédská dvojice zajela dva časy v TOP5 (RZ1 - 5. a RZ2 - 3.).
"Dnes jsme si to opravdu užívali. Na tomto typu povrchu je auto opravdu skvělé. Je to ale velmi těžké závodit v takto těžkých podmínkách. Nikdy nevíte, jakou můžete očekávat přilnavost v dané zatáčce. Bude ale docela pěkné, když zítra uvidíme trať před sebou místo dnešní tmy," řekl v cíli etapy Andersson.
Kolegova Anderssona pro tuto soutěž, za Asijsko-pacifického šampionátu "vypůjčený" Alister McRae s druhou Satrii Neo S2000 je na průběžné 11. příčce. Brit zajel 13. a 9. čas. Musíme tedy pro tuto rally s Protony počítat?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?