Tovární tým Protonu zanechal po páteční etapě dobrý dojem. Tovární jezdec P.-G. Andersson zajel na RZ2 dokonce 3. čas! A celkově mu patří po páteční etapě také 3. příčka.
Anderssonův výkon za volantem vozu Satria Neo S2000 zaujal všechny v místě konání soutěže. Šéd je se svým navigátorem Emilem Axelssonem na průběžné 3. pozici. Švédská dvojice zajela dva časy v TOP5 (RZ1 - 5. a RZ2 - 3.).
"Dnes jsme si to opravdu užívali. Na tomto typu povrchu je auto opravdu skvělé. Je to ale velmi těžké závodit v takto těžkých podmínkách. Nikdy nevíte, jakou můžete očekávat přilnavost v dané zatáčce. Bude ale docela pěkné, když zítra uvidíme trať před sebou místo dnešní tmy," řekl v cíli etapy Andersson.
Kolegova Anderssona pro tuto soutěž, za Asijsko-pacifického šampionátu "vypůjčený" Alister McRae s druhou Satrii Neo S2000 je na průběžné 11. příčce. Brit zajel 13. a 9. čas. Musíme tedy pro tuto rally s Protony počítat?
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?