Olivier Quesnel řekl, že vítězství Sébastiena Ogiera na jeho domácí soutěži na Rally de France, ho udělalo velmi hrdým na svého jezdce.
Šéf Citroënu, Oliver Quesnel, hrál nejdůležitější roli ve výji Sébastiena Ogiera z Mistra světa JWRC až na bojovníka o titul ve WRC. "Jsme velmi pyšní, protože když investujete do nějakého jezdce a pak vidíte jak roste a roste až v bojovníka o titul, tak jste hrdí."
Na otázku, jaký dopad bude mít vítězství Ogiera ve Francii na jeho jezdce, odpověděl: "Už je velmi sebejistým jezdcem, ale já nepřemýšlím pouze o Francii. Musíme myslet na konstruktérský titul, ten je totiž pro Citroën nejdůležitějším."
I přes svoji hrdost na Ogiera nadále Quesnel podporuje v boji o titul Loeba: "Sébastien Loeb je ve vedení v tabulce jezdců, což znamená, že se zaměříme na něj." Do konce zbývají dvě rally a v čele je Loeb s Hirvonenem, Ogier ztrácí 3 body.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?