Kris Meeke: Prvně musím získat zkušenosti a ne havarovat

Meeke, Kris - Nagle, Paul
Meeke, Kris - Nagle, Paul, foto: © BMW AG
iM2 7. října 2011 07:54
Sdílej:

Kris Meeke se rozhodl, že ke dvěma zbývajícím soutěžím sezony přistoupí trošku jinak. Ir přitom příjemně překvapoval svojí rychlostí ve Francii, kde jel poprvé, jenže ze soutěže ho vyřadila havárie.

Zatímco Danimu Sordovi už se podařilo získat dvě podia (v Německu a Španělsku), tak Kris zatím vychází bodově na prádno. "Asi jsem si sám sobě největším nepřítelem, když chci bojovat s nejrychlejšími hochy. Je těžké jen jet a učit se, ale občas to musím udělat. Je potom složité, když pro vás rally skončí dřív," říká bývalý šampion IRC.

"Musíme se zvednout. Jak Španělsko tak i Británie pro nás budou dalšími učednickými soutěžemi, takže se musíme připravit na to, že se budeme opět učit. Musíme prvně získat další zkušenosti, než budeme schopni si to rozdat s chlapci vpředu."

Ve Francii Meeke havaroval, když bojoval o nejlepší pětku. Teď vysvětluje, co se stalo: "Zkrátil jsem jednu zatáčku a byl jsem o trošku rychlejší, než jsem byl předtím. Předtím jsem si trošku upravil poznámky, chtěl sem zkusit projet tu zatáčku rychleji. Jenže to bylo až moc rychle a jednoduše sem se přetočil. Byla to kompletně moje chyba, byl jsem až moc ambiciózní."

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.