Spekulace ohledně budoucnosti Sébastiena Ogiera neberou konce. Finská média přišla po rally ve Francii s informací, že Francouz podepsal smlouvu s továrním Fordem, kde nahradí Mikku Hirvonena.
Ve Francii vybojoval Sébastien Ogier vítězství, které ho opět vrátilo do boje o titul mezi jezdci. Přesto byla hlavním tématem v servisní zoně spíše jeho budoucnosti u Citroënu.
Smluvně zajištěný rovný status se Sébastienem Loebem uvnitř týmu Citroën přestal platit poté, co úřadující světový šampión prodloužil smlouvu s Citroënem. Vedení francouzského týmu veřejně vyjádřilo svou podporu Loebovi. Tým už navíc Ogiera několikrát přibrzdil, aby tak nedošlo k otevřenému souboji přímo na trati mezi týmovými kolegy.
Oficiálně to tým zdůvodňuje tím, že nechce ohrozit šance na zisk titulu mezi týmu. Interně se ale jedná o jasné upřednostnění Loeba. K ostré výměně názorů došlo v Německu, kde Ogier neuposlechl a na Loeba neustále tlačil. "On si ztěžoval u vední a já musel zpomalit," řekl tehdy Ogier.
Sébastien má sice stále platnou smlouvu s Citroënem, ale jeho management se poohlíží po jiných možnostech. Podle finských médií by měl mít Ogier již podepsanou víceletou smlouvu s Fordem a Mikku Hirvonena by měl nahradit už od roku 2012. Zatím ale není nic oficiálně potvrzeno, to by mohlo být až na konci sezony.
Možným důvodem, proč se k tomu ještě nikdo nechce vyjadřovat, je skutečnost, že Ford zatím nemá potvrzenou budoucnost v MS. U Citroënu na otázky ohledně budoucnosti odpovídají takto: "Momentálně se soustředíme na aktuální sezonu. Otázky ohledně budoucnosti nebudou zodpovězeny."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?