Spekulace ohledně budoucnosti Sébastiena Ogiera neberou konce. Finská média přišla po rally ve Francii s informací, že Francouz podepsal smlouvu s továrním Fordem, kde nahradí Mikku Hirvonena.
Ve Francii vybojoval Sébastien Ogier vítězství, které ho opět vrátilo do boje o titul mezi jezdci. Přesto byla hlavním tématem v servisní zoně spíše jeho budoucnosti u Citroënu.
Smluvně zajištěný rovný status se Sébastienem Loebem uvnitř týmu Citroën přestal platit poté, co úřadující světový šampión prodloužil smlouvu s Citroënem. Vedení francouzského týmu veřejně vyjádřilo svou podporu Loebovi. Tým už navíc Ogiera několikrát přibrzdil, aby tak nedošlo k otevřenému souboji přímo na trati mezi týmovými kolegy.
Oficiálně to tým zdůvodňuje tím, že nechce ohrozit šance na zisk titulu mezi týmu. Interně se ale jedná o jasné upřednostnění Loeba. K ostré výměně názorů došlo v Německu, kde Ogier neuposlechl a na Loeba neustále tlačil. "On si ztěžoval u vední a já musel zpomalit," řekl tehdy Ogier.
Sébastien má sice stále platnou smlouvu s Citroënem, ale jeho management se poohlíží po jiných možnostech. Podle finských médií by měl mít Ogier již podepsanou víceletou smlouvu s Fordem a Mikku Hirvonena by měl nahradit už od roku 2012. Zatím ale není nic oficiálně potvrzeno, to by mohlo být až na konci sezony.
Možným důvodem, proč se k tomu ještě nikdo nechce vyjadřovat, je skutečnost, že Ford zatím nemá potvrzenou budoucnost v MS. U Citroënu na otázky ohledně budoucnosti odpovídají takto: "Momentálně se soustředíme na aktuální sezonu. Otázky ohledně budoucnosti nebudou zodpovězeny."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?