Spekulace ohledně budoucnosti Sébastiena Ogiera neberou konce. Finská média přišla po rally ve Francii s informací, že Francouz podepsal smlouvu s továrním Fordem, kde nahradí Mikku Hirvonena.
Ve Francii vybojoval Sébastien Ogier vítězství, které ho opět vrátilo do boje o titul mezi jezdci. Přesto byla hlavním tématem v servisní zoně spíše jeho budoucnosti u Citroënu.
Smluvně zajištěný rovný status se Sébastienem Loebem uvnitř týmu Citroën přestal platit poté, co úřadující světový šampión prodloužil smlouvu s Citroënem. Vedení francouzského týmu veřejně vyjádřilo svou podporu Loebovi. Tým už navíc Ogiera několikrát přibrzdil, aby tak nedošlo k otevřenému souboji přímo na trati mezi týmovými kolegy.
Oficiálně to tým zdůvodňuje tím, že nechce ohrozit šance na zisk titulu mezi týmu. Interně se ale jedná o jasné upřednostnění Loeba. K ostré výměně názorů došlo v Německu, kde Ogier neuposlechl a na Loeba neustále tlačil. "On si ztěžoval u vední a já musel zpomalit," řekl tehdy Ogier.
Sébastien má sice stále platnou smlouvu s Citroënem, ale jeho management se poohlíží po jiných možnostech. Podle finských médií by měl mít Ogier již podepsanou víceletou smlouvu s Fordem a Mikku Hirvonena by měl nahradit už od roku 2012. Zatím ale není nic oficiálně potvrzeno, to by mohlo být až na konci sezony.
Možným důvodem, proč se k tomu ještě nikdo nechce vyjadřovat, je skutečnost, že Ford zatím nemá potvrzenou budoucnost v MS. U Citroënu na otázky ohledně budoucnosti odpovídají takto: "Momentálně se soustředíme na aktuální sezonu. Otázky ohledně budoucnosti nebudou zodpovězeny."
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.