Loňský vítěz Francouzské rally, Sébastien Loeb, se drží i před svoji domácí soutěží zkrátka. Mikko Hirvonen se totiž v Austrálii dost přiblížil a teď bude chtít náskok ještě zkrátit.
Hirvonenovi se jeho druhým vítězství roku v Austrálii jakoby nalila nová krev do žil. Teď na Loeba zrácí pouze 15 bodů. "Pokud by se nám i zde, ve Francii, podařilo získat takové pozice, jako jsme získali v Austrálii, tak by to bylo skvělé," řekl Mikko před startem. "Byli bychom hloupí, kdybychom šampionát již teď odepsali. Dáme do toho opravdu vše a uvidíme na prvních RZ jak na tom budeme."
Ve srovnání s Německem došlo u Fordu ke změnám nastavení jejich Fiest WRC: "V Německu jsme jezdili s příliš měkkým nastavením aut. To jsme v mezidobí změnili. Teď už je jenom na mě, abych udělal co bude v mých silách," zakončil Mikko.
Těmto slovům Hirvonena odpovídá i určitý respekt od vedoucího muže průběžného pořadí, Loeba: "Už pociťuji určitý tlak na to, abych zde zajel dobrý výsledek. Konečně, vloni byla tato soutěž moje nejhezčí zkušenost v rally. Ta atmosféra a tolik diváků bylo prostě neskutečných. Vloni jsem už zde mohl vyhrát, letos je situace jiná."
Loeb by chtěl Hirvonena pochopitelně porazit, ale nespoléhá přitom pouze na domácí rally: "Jedeme na asfaltu a já sem byl zvyklý, že se mi na něm dařilo. Za normálních okolností bychom měli do cíle dojet před Fordy, ale nikdy nikdo neví, co se může stát."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?