Shakedown Rally de France: Mini sekunduje Citroënům

Ogier, Sebastien - Ingrassia, Julien
Ogier, Sebastien - Ingrassia, Julien, foto: Joel Martin, RallyZone.cz
iM2 29. září 2011 20:58
Sdílej:

SHAKEDOWN; Domácí Sébastien Loeb zajel při shakedownu na jeho domácí Rally de France nejrychlejší čas. Druhé místo obsadili se shodným časem Sébastien Ogier a Dani Sordo. Že by se Mini na asfaltu vyrovnalo rychlostí Citroënu?

Shakedown se odehrál na 2,2km dlouhé trati, která ležela kousek od servisu. První dvě místa obsadily jezdci francouzského týmu, jen připomeňme, že už v Německu Citroën dominoval. A stejně jako v Trieru se i ve Francii prezentoval dobrou rychlostí tým Mini. Dani Sordo zajel stejný čas jako Ogier a získal tak třetí místo. V Německu vyjel Španěl pro John Cooper Works WRC první podium. 

Čtvrtý byl Jari-Matti Latvala s tovární Fiestou WRC. Tým Ford nasadil své vozy ve Francii v netradiční černé barvě s bílými pruhy. Fin ztratil na nejlepší čas 0,5s. Mikko Hirvonen zajel dokonce až desátý čas. Nor Petter Solberg projel se svou DS3 WRC trať hned šestkrát a až poté byl s nastavením svého auta spokojen, zajel při tom 5. čas. 

Šesté místo obsadil Kris Meeke s druhým továrním Mini a za ním byl klasifikován Henning Solberg. Na svůj oblíbenější povrch, tedy asfalt, se vrátil Fin Kimi Räikkönen. Se svoji DS3 WRC zajel 8. čas.

Výsledky shakedownu:

01. Sebastien Loeb (Citroen) - 1.47,1s

02. Sebastien Ogier (Citroen) - 1.47,3

03. Dani Sordo (MINI) - 1.47,3

04. Jari-Matti Latvala (Ford) - 1.47,9

05. Petter Solberg (Citroen) - 1.48,1

06. Kris Meeke (MINI) - 1.48,2

07. Henning Solberg (Ford) - 1.48,3

08. Kimi Räikkönen (Citroen) 1.48,5

09. Matthew Wilson (Ford) - 1.48,6

10. Mikko Hirvonen (Ford) - 1.48,9

Témata:
Stalo se
Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?

Novinky ze světa EV
Volkswagen nyní v této upoutávce poprvé ukazuje konkrétní náhled na svůj nový základní elektromobil ID.1.

Revoluce: VW ukázal nový malý elektromobil za 500 tisíc

VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.

Testy aut
DS 4 Hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: DS 4 Hybrid Pallas – jak jezdí ve městě, na dálnici či okresce?

Naše dlouhodobá recenze pokračuje s hlavní jízdní sekcí. Auto jsme pořádně protáhli v různých prostředích, kde se nová hybridní DS 4 ukázala jako překvapivě všestranné auto. Není však vše zalité sluncem a nějaká ta ale se přeci jen našla. To, že má hezkou spotřebu ve městě či na okresce asi tušíte, ale co na dálnici?