Sebastien Ogier se odmítl vyjádřit ohledně spekulací o jeho setrvání v továrním týmu Citroën v roce 2012.
I přes aktuální kontrakt u Citroënu, je Fracouz kvůli svému bouřlivému vztahu s Citroënem, který jasně upředňostňuje Loeba, pro sezonu 2012 spojován s Fordem nebo Volkswagenem. Na otázku, jestli zůstane v Citroënu i pro příští sezonu se Seb Ogier vyhýbal přímé odpovědi.
"Momentálně se soustředím pouze na tuto rally a zbytek sezony. Jediná věc, kterou můžu říci, je, že mám (u Citroënu) kontrakt na další dva roky." Když se mluvilo o pomoci týmu Citroën v komunikaci před soutěží, tak na to řekl: "Myslím, že byste se měli ptát týmu, není to na mě, abych odpovídal. Můj přístup je stejný jako vždycky, chci pro sebe udělat co nejlepší výsledek. Jak jste mohli vidět v minulé soutěži, tak boj o jezdecký titul je bohužel pryč. Pokud k tomu máte více otázek, tak se zeptejte týmu."
Když byl Sebastien Loeb dotázán, jestli si myslí, že s ním bude Seb Ogier bojovat o vítězství v jejich domácí rally, tak na to sedminásobný šampion řekl: "To je dobrá otázka. V Austrálii jsme viděli, jak mu tým řekl, aby mi pomohl. Zde jsem ale s týmem o žádné takové možnosti nemluvil."
"Samozřejmě to nebylo lehké pro něj ani pro tým. Ogier samozřejmě potřebuje být schopen bojovat o vítězství v soutěžích. Bylo to komplikované, ale nakonec jsme našli nějaké řešení," říká Loeb. I přes neutichající zprávy o napjatých vztazích mezi oběma Francouzi, Loeb říká: "Jsme společně ve stejném týmu a dále spolu mluvíme."
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.