Nor Andreas Mikkelsen zažil dobrý start do Rally San Remo. Jezdec Škody UK zajel nejlepší čas na shakedownu a byl výrazně rychlejší než konkurence od Peugeotu.
Na 2,7km dlouhou trať mezi Pompeiana a Castellaro potřeboval Nor 1:53,4s, což byl suveréně nejrychlejší čas. "Protože trať shakedownu naprosto neodpovídala rychlostním zkouškám, tak jsme na nastavení auta nemohli vůbec zapracovat. Proto jsme se přednostně snažili zjistit, jestli ve voze všechno funguje tak jak má a snažil sem se dostat z jízdy dobrý pocit," říká Andreas.
Skoro dvě vteřiny za Mikkelsenem byl Bryan Bouffier na Peugeotu 207 S2000. Pouze dvě desetinky za ním byl jeho týmový kolega, Bruno Magalhaes. Guy Wilks na Škodě byl čtvrtý. Pátý byl Umberto Scandola na Fordu Fiesta S2000.
Výsldky Shakedownu Rallye Sanremo:
01. Andreas Mikkelsen/Ola Floene, ŠKODA Fabia S2000 1:53.4
02. Bryan Bouffier/Xavier Panseri, Peugeot 207 S2000 1:55.2
03. Bruno Magalhaes/Paulo Grave, Peugeot 207 S2000 1:55.4
04. Guy Wilks/Phil Pugh, Peugeot 207 S2000 1:55.6
05. Umberto Scandola/Guido D’Amore, Ford Fiesta S2000 1:55.7
06. Freddy Loix/Frédéric Miclotte, ŠKODA Fabia S2000 1:55.9
07. Jan Kopeckyý/Petr Starý, ŠKODA Fabia S2000 1:56.1
08. Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul, Peugeot 207 S2000 1:56.6
09. Pierre Campana/Sabrina de Castelli, Peugeot 207 S2000 1:56.6
10. Toni Gardemeister/Tapio Suominen, ŠKODA Fabia S2000 1:57.6
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?