Nor Andreas Mikkelsen zažil dobrý start do Rally San Remo. Jezdec Škody UK zajel nejlepší čas na shakedownu a byl výrazně rychlejší než konkurence od Peugeotu.
Na 2,7km dlouhou trať mezi Pompeiana a Castellaro potřeboval Nor 1:53,4s, což byl suveréně nejrychlejší čas. "Protože trať shakedownu naprosto neodpovídala rychlostním zkouškám, tak jsme na nastavení auta nemohli vůbec zapracovat. Proto jsme se přednostně snažili zjistit, jestli ve voze všechno funguje tak jak má a snažil sem se dostat z jízdy dobrý pocit," říká Andreas.
Skoro dvě vteřiny za Mikkelsenem byl Bryan Bouffier na Peugeotu 207 S2000. Pouze dvě desetinky za ním byl jeho týmový kolega, Bruno Magalhaes. Guy Wilks na Škodě byl čtvrtý. Pátý byl Umberto Scandola na Fordu Fiesta S2000.
Výsldky Shakedownu Rallye Sanremo:
01. Andreas Mikkelsen/Ola Floene, ŠKODA Fabia S2000 1:53.4
02. Bryan Bouffier/Xavier Panseri, Peugeot 207 S2000 1:55.2
03. Bruno Magalhaes/Paulo Grave, Peugeot 207 S2000 1:55.4
04. Guy Wilks/Phil Pugh, Peugeot 207 S2000 1:55.6
05. Umberto Scandola/Guido D’Amore, Ford Fiesta S2000 1:55.7
06. Freddy Loix/Frédéric Miclotte, ŠKODA Fabia S2000 1:55.9
07. Jan Kopeckyý/Petr Starý, ŠKODA Fabia S2000 1:56.1
08. Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul, Peugeot 207 S2000 1:56.6
09. Pierre Campana/Sabrina de Castelli, Peugeot 207 S2000 1:56.6
10. Toni Gardemeister/Tapio Suominen, ŠKODA Fabia S2000 1:57.6
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?