Šéfovi týmu Mini, Davidu Lapworthovi, přijde pokrytecké, že Citroën sáhl v Austrálii opět k týmové režii.
Citroën a speciálně Sébastien Loeb si v minulosti velmi často stěžovali na startovní pořadí v MS. Francouz musel často v šotolinových soutěžích startovat jako první a čistit tak trať ostatním. Často docházelo ke kuriózním situacím, kdy jezdci během celého dne bojovali o desetinky a pak na konci dne ubrali, aby získali lepší startovní pozici do dalšího dne. Teď by podle nových pravidel měl shakedown sloužit jako rozřazovací test do první etapy.
David Lapworth, šéf týmu Mini, teď ostře kritizuje Citroën, který na FIA dlouho tlačil, aby toto pravidlo změnila. Jenže právě francouzský tým je týmem, který nejčastěji v MS k týmové taktice přistupuje. "Příjde mi to pokrytecké od Citroënu. Tlačili na FIA, aby změnila pravidla ohledně pořadí aut na trati, protože nemají rádi týmovou režii. A pak požádají jednoho jezdce, aby v Power Stage v Austrálii sundal nohu z plynu a jel pomalu, to není týmová režie?" poukazuje Lapworth.
"Nemělo by se zapomínat na to, že Power Stage je hlavně show pro diváky! Startovní pořadí by mělo být zachováno tak, jak je teď. Na šotolinové rally prostě nikdy nebudou stejné podmínky pro všechny. Pokud si někdo myslí, že v MS, které trvá celý rok, žádná taktika neexistuje, tak je naivní a nebo hloupý."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?