Martin Prokop pracuje na svém vstupu do WRC v roce 2012 s vozem Ford Fiesta WRC. Martin by měl jet evropské soutěže.
Nová generace WRC netáhne pouze nové výrobce ale i nové jezdce. Momentálně pracuje Martin Prokop na tom, aby se i on mohl do nejvyšší kategorie rallysportu podívat. Juniorský mistr světa z roku 2009 je momentálně na 3. místě v SWRC s jedním vítězstvím na kontě (Mexiko). Pro rok 2012 by měl s Fiestou WRC startovat v evropských soutěžích MS.
"Jezdit v MS by bylo krásné. Do nejvyšší ligy jsem ale chtěl nastoupit s konkurenceschopným autem. Chtěl sem v MS s WRC jezdit už před jedním nebo dvěma lety, ale to ještě nikdo nevěděl, jak bude MS vypadat. Právě probíhající sezona dokázala, že nová WRC mají stabilní budoucnost. Na tom budeme stavět," cituje Martina rallye-magazin.de.
"Zatím není nic jistého, ale pracujeme na tom," zakončuje jezdec, který svůj talent dokázal i například tím, že dokázal v roce 2010 vyhrát s vozem S2000 rychlostní zkoušku MS (Švédsko). Prokop není sám, kdo by se chtěl v příštím roce do MS s WRC dostat. Mluví se také o Atkinsonovi a Ketomovi.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?