Martin Prokop pracuje na svém vstupu do WRC v roce 2012 s vozem Ford Fiesta WRC. Martin by měl jet evropské soutěže.
Nová generace WRC netáhne pouze nové výrobce ale i nové jezdce. Momentálně pracuje Martin Prokop na tom, aby se i on mohl do nejvyšší kategorie rallysportu podívat. Juniorský mistr světa z roku 2009 je momentálně na 3. místě v SWRC s jedním vítězstvím na kontě (Mexiko). Pro rok 2012 by měl s Fiestou WRC startovat v evropských soutěžích MS.
"Jezdit v MS by bylo krásné. Do nejvyšší ligy jsem ale chtěl nastoupit s konkurenceschopným autem. Chtěl sem v MS s WRC jezdit už před jedním nebo dvěma lety, ale to ještě nikdo nevěděl, jak bude MS vypadat. Právě probíhající sezona dokázala, že nová WRC mají stabilní budoucnost. Na tom budeme stavět," cituje Martina rallye-magazin.de.
"Zatím není nic jistého, ale pracujeme na tom," zakončuje jezdec, který svůj talent dokázal i například tím, že dokázal v roce 2010 vyhrát s vozem S2000 rychlostní zkoušku MS (Švédsko). Prokop není sám, kdo by se chtěl v příštím roce do MS s WRC dostat. Mluví se také o Atkinsonovi a Ketomovi.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?