V boji o titul se Sebem Loebem se teď Ford rozhodl zatlačit na pilu. Speciálně pro asfaltové testovací práce ve Francii si zajistil služby Estonce, Markka Märtina.
Markko Märtin se vrací zpět do WRC, alespoň co se týče asfaltových testů Fordu ve Francii. Tovární tým Fordu se chce řádně připravit na nadcházející soutěže na zpevněném povrchu. Důvěru pro tento test vložil do Markka Märtina. Märtin tak teď může potvrdit svoje kvality.
Společně s továrními jezdci, Mikkem Hirvonenem, Jarim-Mattim Latvalou a jeho chráněncem - Ottem Tänakem, usedle Markko již příští týden za volant Fiesty. "Markko nám může nabídnout odlišný úhel pohledu. Je prima mít někoho, jako je on ve svém autě," řekl Hirvonen pro Autosport.
"Momentálně jsme 15 bodů za Sébastienem, mohli jsme na tom však být ještě lépe. Na závodní trati můžeme nasbírat konstantní data a potvrdit si, jak na tom s vozem jsme. A všichni víme, čeho může Markko v autě dosáhnout." Estonec ve WRC zvítězil v pěti závodech a v roce 2004 byl celkově třetí.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?