V boji o titul se Sebem Loebem se teď Ford rozhodl zatlačit na pilu. Speciálně pro asfaltové testovací práce ve Francii si zajistil služby Estonce, Markka Märtina.
Markko Märtin se vrací zpět do WRC, alespoň co se týče asfaltových testů Fordu ve Francii. Tovární tým Fordu se chce řádně připravit na nadcházející soutěže na zpevněném povrchu. Důvěru pro tento test vložil do Markka Märtina. Märtin tak teď může potvrdit svoje kvality.
Společně s továrními jezdci, Mikkem Hirvonenem, Jarim-Mattim Latvalou a jeho chráněncem - Ottem Tänakem, usedle Markko již příští týden za volant Fiesty. "Markko nám může nabídnout odlišný úhel pohledu. Je prima mít někoho, jako je on ve svém autě," řekl Hirvonen pro Autosport.
"Momentálně jsme 15 bodů za Sébastienem, mohli jsme na tom však být ještě lépe. Na závodní trati můžeme nasbírat konstantní data a potvrdit si, jak na tom s vozem jsme. A všichni víme, čeho může Markko v autě dosáhnout." Estonec ve WRC zvítězil v pěti závodech a v roce 2004 byl celkově třetí.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?