Gerard Quinn a Ford budou až na podzim rozhodovat o tom, jestli setrvá tovární tým Fordu v MS v automobilových soutěžích nebo ne. Rozhodovat bude spousta faktorů.
Zatímco tým Fordu se stále ještě těší ze zisku doublu v Austrálii, vedení značky uvažuje, jestli i nadále bude nasazovat tovární tým do MS nebo ne. Rozhodující je smyslusplnost tohoto projektu.
"Právě hodnotíme, co budeme příští rok dělat. Plán je jasný, chceme dělat to, co jsme vždycky měli v úmyslu: Chceme být v pozici, abychom se v říjnu byli schopni vyjádřit. Bereme si na to dost času, abychom se mohli dobře rozhodnout," říká Quinn pro wrc.com.
Jedná se samozřejmě o ožehavé téma. "A také o angažovanost Fordu," jak říká šéf motorportu v koncernu. Řeč je o dlouhodobém kontraktu, který by mohl být uzavřen až na pět sezon. "Pokud už se upíšeme k nějakému programu, tak to musí mít dlouhodobý závazek. Abyste byli konkurenceschopní, tak potřebujete také přiměřené investice," říká Quinn.
Aktuální situace v průběžném hodnocení - Ford je jen těšně za Citroënem - by nemusela být zrovna na škodu, zvláště pak, kdyby se Ford ještě popral o titul. "Jsme zde, abychom vyhrávali. To chtějí samozřejmě všichni. Rozhodnutí však nebude záviset jen na tom. Čím více však vyhráte, tím větší je zpětná vazba."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?