Gerard Quinn a Ford budou až na podzim rozhodovat o tom, jestli setrvá tovární tým Fordu v MS v automobilových soutěžích nebo ne. Rozhodovat bude spousta faktorů.
Zatímco tým Fordu se stále ještě těší ze zisku doublu v Austrálii, vedení značky uvažuje, jestli i nadále bude nasazovat tovární tým do MS nebo ne. Rozhodující je smyslusplnost tohoto projektu.
"Právě hodnotíme, co budeme příští rok dělat. Plán je jasný, chceme dělat to, co jsme vždycky měli v úmyslu: Chceme být v pozici, abychom se v říjnu byli schopni vyjádřit. Bereme si na to dost času, abychom se mohli dobře rozhodnout," říká Quinn pro wrc.com.
Jedná se samozřejmě o ožehavé téma. "A také o angažovanost Fordu," jak říká šéf motorportu v koncernu. Řeč je o dlouhodobém kontraktu, který by mohl být uzavřen až na pět sezon. "Pokud už se upíšeme k nějakému programu, tak to musí mít dlouhodobý závazek. Abyste byli konkurenceschopní, tak potřebujete také přiměřené investice," říká Quinn.
Aktuální situace v průběžném hodnocení - Ford je jen těšně za Citroënem - by nemusela být zrovna na škodu, zvláště pak, kdyby se Ford ještě popral o titul. "Jsme zde, abychom vyhrávali. To chtějí samozřejmě všichni. Rozhodnutí však nebude záviset jen na tom. Čím více však vyhráte, tím větší je zpětná vazba."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.