Gerard Quinn a Ford budou až na podzim rozhodovat o tom, jestli setrvá tovární tým Fordu v MS v automobilových soutěžích nebo ne. Rozhodovat bude spousta faktorů.
Zatímco tým Fordu se stále ještě těší ze zisku doublu v Austrálii, vedení značky uvažuje, jestli i nadále bude nasazovat tovární tým do MS nebo ne. Rozhodující je smyslusplnost tohoto projektu.
"Právě hodnotíme, co budeme příští rok dělat. Plán je jasný, chceme dělat to, co jsme vždycky měli v úmyslu: Chceme být v pozici, abychom se v říjnu byli schopni vyjádřit. Bereme si na to dost času, abychom se mohli dobře rozhodnout," říká Quinn pro wrc.com.
Jedná se samozřejmě o ožehavé téma. "A také o angažovanost Fordu," jak říká šéf motorportu v koncernu. Řeč je o dlouhodobém kontraktu, který by mohl být uzavřen až na pět sezon. "Pokud už se upíšeme k nějakému programu, tak to musí mít dlouhodobý závazek. Abyste byli konkurenceschopní, tak potřebujete také přiměřené investice," říká Quinn.
Aktuální situace v průběžném hodnocení - Ford je jen těšně za Citroënem - by nemusela být zrovna na škodu, zvláště pak, kdyby se Ford ještě popral o titul. "Jsme zde, abychom vyhrávali. To chtějí samozřejmě všichni. Rozhodnutí však nebude záviset jen na tom. Čím více však vyhráte, tím větší je zpětná vazba."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.