Petter Solberg vlastně do Austrálie ani nechttěl jet. Nakonec však získal další podiové umístění. Výsledek dává Petterovi nový elán a novou motivaci pro zbytek sezony.
Petter Solberg se opět blýskl podiovým umístěním z Austrálie. "Více jak samotný výsledek je pro mě důležité, že jsme opět měli dobrou rychlost. Moje auto bylo nedávno u Citroënu a dali nám nový motor. Už na shakedownu vše fungovalo," říká Nor.
Původně tým Pettera zvažoval, že z finančních důvodů odřekne svoji účast na soutěži v Austrálii. Na soutěžích ve Finsku a v Německu se jim zrovna nedařilo. "To je pravda. Naše rychlost na posledních dvou soutěžích nebyla ideální. Nemohu svým sponzorům prodávat pátá nebo šestá místa. Především po dvou soutěžích, kde jsme mohli získat většinu nejlepších časů."
Výsledek z Austrálie však dal Petterovi a jeho týmu novou motivaci. Nadcházející soutěže ve Francii a ve Španělsku se pojedou také na asfaltu, až při posledním závodu sezony, ve Walesu, se pojede na šotolině. Solberg, který již několikrát avizoval, že toto je jeho poslední sezona coby privátního jezdce, k tomu říká: "Nevím, jak dopadne zbytek sezony. Musíme si sednout a zanalyzovat, abychom věděli, jak můžeme mít stejnou rychlost i na dalších soutěžích. Před soutěží ve Francii plánujeme test. Ten test je důležitý, ale vše bude záležet na budgetu. V porovnání s loňskem není role soukromníka tak jednoduchá. Co bude příští rok, je zatím stále otevřené."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?