Fia rozjede s pneumatikářskou společností Michelin užší spolupráci, jejíž cílem bude v následujících letech pracovat na vyšší bezpečnosti dopravy a menší zátěži životního prostředí. Spolupracovat se bude v rámci programu za bezpečnost v běžném provozu, který zaštiťuje OSN.
Jedním z nejdůležitějších bodů spolupráce bude vývoj nových penumatik pro závody. Zkušenosti s jejich vývojem budou následně přeneseny do běžného silničního provozu. Bude se také hledat řešení, jak snížit zátěž životního prostěředí během běžného denního provozu. Taká se bude pacovat na zvyšování bezpečnosti běžného provozu a zejména mladým řidičům bude poukazováno na možná nebezpečí.
FIA bude také s pneumatikářskými experty zjišťovat, jaký přesně má seriál mistrovství světa vliv na životní prostředí.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?