Sébastien Loeb věří, že zisk 4 bodů z Austrálie by mohl být klíčový v boji o letošní titul. Pokud by Francouz opět vyhrál, získal by tak již svůj 8. titul světového šampióna.
Loeb patřil, ostatně jako před každou soutěží MS, k hlavním favoritům na vítězství i v Austrálii. Jenže z boje o čelo vypadl už po druhé páteční RZ, když neudržel Citroën DS3 WRC na trati a havaroval.
Jak známo, ve druhé etapě se Loeb do soutěže vrátil, aby vybojoval 10. místo v cíli. Jenže to získal pouze díky spoustě odpadlích soutěžáků a také týmové režii, která zpomalila kolegu Ogiera, který byl v pořadí před jedničkou Citroënu.
"S průběhem soutěže nemohu být spokojen. Obě naše auta vypadla v pátek v důsledku nehody. Nakonec jsme ale udělali tu jedinou věc, kterou jsme udělat mohli, a sice získali alespoň pár bodů. Konkrétně jeden z rally a tři z Power Stage. S tím sice nejsme šťastni, ale je to lepší jak nic," říká 37letý jezdec.
Páteční problémy znamenaly, že Loebův náskok 25 bodů na kolegu Ogiera se smrskl na náskok 15 bodový, ale na konkurenta od Fordu Hirvonena: "Rozdíl ale mohl být pouze 8 bodů, takhle je to lepší. Moje vedení je ale mnohem menší, než bylo před soutěží. To nám už nedovoluje žádné chyby. Momentálně jsem pod tlakem."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?