Jari-Matti Latvala doufá, že by vítězstvím v Austrálii mohl otočit letošní smůlu Fordu.
Britský tým letos vyhrál zatím pouze jednu soutěž - Mikko Hirvonen triumfoval na úvodní soutěži roku, Rally Sweden. Latvala je však přesvědčen, že se na cestách v Novém Jižním Walesu ukáže konkurenceschopnost Fordu Fiesta RS WRC.
"Mám rád rychlé šotolinové soutěže. Chci tam bojovat o vítězství. Letos jsme zažili nějaké frustrující okamžiky, protože jsme hodně soutěží prohráli opravdu těsným rozdílem. Víme však, že Fiesta RS je konkurenceschopné auto a já jsem přesvědčen, že to můžeme v Austrálii zvrátit. Austrálie by byla výborným místem pro start," říká Jari-Matti.
Jari-Matti připouští, že soutěž na úplně nových tratích bude znamenat extra práci pro něj a jeho spolujezdce, Miikku Anttilu. "Přípravy musí být trochu odlišné. Poté, co si to obhlédneme, tak se budumeme muset hodně zaměřit na videa ze zkoušek."
"Pokud už jsem ty zkoušky jel několikrát v minulosti, tak jsou uchovány v mé paměti, takže se toho z videa zas tolik nenaučíte. Ale na nových cestách Vám to pomůže, abyste pochopili charakteristiky místních tratí."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?