Jari-Matti Latvala doufá, že by vítězstvím v Austrálii mohl otočit letošní smůlu Fordu.
Britský tým letos vyhrál zatím pouze jednu soutěž - Mikko Hirvonen triumfoval na úvodní soutěži roku, Rally Sweden. Latvala je však přesvědčen, že se na cestách v Novém Jižním Walesu ukáže konkurenceschopnost Fordu Fiesta RS WRC.
"Mám rád rychlé šotolinové soutěže. Chci tam bojovat o vítězství. Letos jsme zažili nějaké frustrující okamžiky, protože jsme hodně soutěží prohráli opravdu těsným rozdílem. Víme však, že Fiesta RS je konkurenceschopné auto a já jsem přesvědčen, že to můžeme v Austrálii zvrátit. Austrálie by byla výborným místem pro start," říká Jari-Matti.
Jari-Matti připouští, že soutěž na úplně nových tratích bude znamenat extra práci pro něj a jeho spolujezdce, Miikku Anttilu. "Přípravy musí být trochu odlišné. Poté, co si to obhlédneme, tak se budumeme muset hodně zaměřit na videa ze zkoušek."
"Pokud už jsem ty zkoušky jel několikrát v minulosti, tak jsou uchovány v mé paměti, takže se toho z videa zas tolik nenaučíte. Ale na nových cestách Vám to pomůže, abyste pochopili charakteristiky místních tratí."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.