Sébastien Ogier a jeho navigator, Julien Ingrassia, jsou posilnění vítězstvím v Německu. Teď bych chtěli dostihnout Loeba i v tabulce.
Sébastien Ogier drží 4 závody před koncem šampionátu druhé místo v tabulce jezdců, na vedoucího Loeba ztrácí 25 bodů. Po vítězství na asfaltové rally v Německu, bylo to po velmi dlouhé době, co někdo Loeba na jeho oblíbeném povrchu porazil, dostal mladý Francouz chuť ještě o titul bojovat.
Nepsaná dvojka Citroënu říká: "Na Sébastiena Loeba už ztrácíme docela hodně bodů, on se může těšit z pohodlného náskoku. Ale pokud ještě existuje alespoň matematická šance - a to teď, 4 soutěže před koncem roku je - tak se budeme snažit dát do boje maximum."
Spolujezdec Ingrassia mluví v podobném duchu: "Titul je matematicky ještě stále možný, a tak se budeme maximálně snažit, abychom ho získali. Se šotolinou nemáme odjakživa problém. V Austrálii na každého čeká nová trať, takže máme dobrou šanci."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?