Sebastien Ogier řekl, že by radši vyhrál jeden titul po souboji s Loebem než tři bez něj.
"Pokud bude Sebastien Loeb mým kolegou, tak mě to bude přirozeně tlačit, abych jel pořád rychleji a rychleji. Také budu spokojenější, pokud ho porazím. Radši bych vyhrál jeden titul po souboji s ním než tři bez něj. Takže jsem rád, že se rozhodl setrvat v Citroënu," řekl Seb Ogier.
"Nejeli bychom spolu na prázdniny a ani bych neřekl, že jsme kamarádi, opravdu. Ale nemáme mezi sebou špatný vztah. Vidíme se rallych a všichni (celý tým) máme společné večeře nebo spolu trávíme večery. Atmosféra v týmu je dobrá, dobře spolu spolupracujeme."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?