Jezdec týmu Mini, Dani Sordo, řekl, že poté, co strávil celou svoji profesionální kariéru u Citroënu vedle Sebastiena Loeba, mu přestup k Mini dal extra motivaci.
Dani Sordo byl týmovým kolegou Seba Loeba od roku 2006, když lepších výsledků dosahoval pouze výjimečně. Přestup do Mini z něj podle vlastních slov dostal další extra rychlost. "Je to dobré, cítím se svobodně. Mám rád Sebastiena a lidi v Citroënu, ale toto je odlišná výzva a to je pro mě dobře. Mám šanci na to tlačit a bojovat. Podílím se také na vývoji auta od samého začátku. To dalo svěží motivaci," říká Dani Sordo.
I když Dani připouští, že nečekal, že by na třetí soutěži v MS pro Mini Countrymana WRC vybojoval podium, tak tímto výsledkem překvapen není: "Auto má dobrý balanc a myslím, že jezdím dobře, takže to je to, v co jsem doufal. Pro mě je to vzrušující, protože vím, že v budoucnu můžeme čekat ještě více."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.