Jezdec týmu Mini, Dani Sordo, řekl, že poté, co strávil celou svoji profesionální kariéru u Citroënu vedle Sebastiena Loeba, mu přestup k Mini dal extra motivaci.
Dani Sordo byl týmovým kolegou Seba Loeba od roku 2006, když lepších výsledků dosahoval pouze výjimečně. Přestup do Mini z něj podle vlastních slov dostal další extra rychlost. "Je to dobré, cítím se svobodně. Mám rád Sebastiena a lidi v Citroënu, ale toto je odlišná výzva a to je pro mě dobře. Mám šanci na to tlačit a bojovat. Podílím se také na vývoji auta od samého začátku. To dalo svěží motivaci," říká Dani Sordo.
I když Dani připouští, že nečekal, že by na třetí soutěži v MS pro Mini Countrymana WRC vybojoval podium, tak tímto výsledkem překvapen není: "Auto má dobrý balanc a myslím, že jezdím dobře, takže to je to, v co jsem doufal. Pro mě je to vzrušující, protože vím, že v budoucnu můžeme čekat ještě více."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?