Šéf VW pro motorsport, Kris Nissen, řekl, že rozhodnutí Sebastiena Loeba o setrvání u Citroënu i v dalších sezonách, pomůže jeho týmu k finalizaci jezdecké sestavy.
Volkswagen plánuje vstoupit do MS v roce 2013 poté, co se v sezoně bude soustředit na testy a vývoj svého vozu Polo R WRC. Očekává se, že se jeho tým bude účastnit všech soutěží MS v příštím roce, ale s Fabií S2000.
VW se společně s Citroënem ucházelo o služby sedminásobného světového šampiona, Sebastiena Loeba. Nicméně úspěšnější byli Francouzi (psali jsme zde).
"Jsme velmi šťastní, že Loeb podepsal u Citroënu - to nám ulehčilo život," říká Kris pro britský Autosport. "Teď se všichni jezdci, kteří měli zájem jezdit u Citroënu budou soustředit na Ford, Mini a nás."
"Se špičkovým jezdcem nepodepíšeme zítra nebo pozítří. Jsem přesvědčený, že v roce 2013 budeme mít zkušené jezdce, kteří budou schopni vyhrávat." VW už má seznam 25 potencionálních jezdců. Posledním, kdo je s týmem spojován, je Novozélanďanka Emma Gilmour. "Rádi bychom viděli Emmu v našem voze na testu. Pak se rozhodneme, jestli ji posadíme do auta i na soutěži," říká Nissen.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.