Nasser Al-Attiyah by se chtěl podílet na vývoji nových talentů z Kataru. On sám by se rád posadil do Citroënu DS3 WRC.
Šampión PWRC z roku 2006, Nasser Al-Attiyah, je podporován katarskou společností Barwa, teď by se rád posadil do továrního Citroënu DS3 WRC. V roce 2012 bychom tedy mohli na tratích rychlostních zkoušek vídat tři tovární Citroëny.
"Minulý měsíc jsem měl velmi dobré jednání s vládními představiteli Kataru. Chtěli bychom vytvořit něco podobného, jako udělalo Abu Dhabi s Fordem," říká Al-Attiyah. Podle jeho slov by mohl být program dokonce pětiletý: "Všechno je zatím otevřené, uvidíme, budeme o tom jednat. Tohle by byl můj sen, být třetím jezdcem Citroënu a hledat nové talenty. Sport v Kataru roste opravdu velmi rychle. Není zde problém s penězi, jen je potřebujeme dobře investovat."
Al-Attiyah, který v současnosti závodí v SWRC s vozem Ford Fiesta S2000 v barvách Barwy, ale neplánuje, že by odjel v příštím roce kompletní program MS. V lednu se bude především soustředit na obhajobu prvenství na Dakaru a také hodlá reprezentovat svoji zemi ve střelbě skeetem na olympiádě v Londýně.
Zpočátku sezony byl Katařan spojován s místem v továrním Volkswagenu, ale nakonec dal přednost startu na Dakaru: "Pro mě i mé sponzory je velmi důležité, abych se pokusil obhájit vítězství z minulého ročníku. Vztahy s Volkswagenem jsou ale stále velmi dobré."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?