Jezdec týmu Ford, Mikko Hirvonen, připustil, že ho rychlost vozů Mini na poslední soutěži v Německu překvapila.
Jezdec na Fiestě RS WRC se propadl za Daniho Sorda při prvním průjezdu známé zkoušky Panzerplatte. Fin zde měl defekt, nicméně pak již nebyl schopen stáhnout půlminutovou ztrátu, která ho dělila od třetího místa, které si nakonec připsal Španěl Dani Sordo s John Cooper Works WRC.
"Na Sardinii a ve Finsku jsme viděli, že Mini má dobrou rychlost, ale byl jsem trochu překvapen tím, jak byli dobří v Německu. Dani je velmi dobrým jezdcem na asfaltu, opravdu dobře ví, jak si nastavit auto pro (Německou) rally, což mu mohlo pomoci," říká Mikko.
Týmový šéf Hirvonena, Malcolm Wilson, také připustil, že by překvapený tím, že se jeho jezdec nebyl schopen dostat zpět před Sorda a získat tak podium pro Ford. "Musím říci, že Dani jel velmi dobře. Myslím, že jsme mohli tu ztrátu stáhnout."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?