Sebastien Ogier chce po svém týmu objasnění svého statusu poté, co jeho týmový kolega, Sebastien Loeb, podepsal u Francouzů novou smlouvu.
Ogier byl nespokojen kvůli týmovým příkazům v Německu. Dokonce začal mluvit i o svém možném odchodu od Citroënu, tedy týmu, který ho v roce 2008 dostal do WRC. "Myslím, že je dobře, že Sebastien Loeb prodloužil svoji smlouvu. Co ale nemohu akceptovat, je to, že by jeho smlouvě měla být nějaká garance. To nemohu akceptovat. Pokud je zde nějaká nová strategie týmu ohledně týmových rozhodnutí, tak bych jí měl znát, abych se mohl rozhodnout. Mám kontrakt pro příští rok. Co to znamená?"Předseda představenstva koncernu PSA, Jean-Marc Gales, odmíná jakékoliv diskuze ohledně smlouvy s Ogierem na příští rok. Vztah mezi Loebem a Ogierem byl v Německu opět pořádně napjatý. Loeb má novou smlouvu, a tak by Ogier nemusel mít zájem zůstat s ním v týmu. Pokud by se po sezoně 2012 opravdu rozhodl odejít, tak by mohl zakotvit u Fordu, se kterým již vloni jednal.Šéf Fordu, Malcolm Wilson, by měl zájem. "Mou prioritou je mým kontrakty ve Fordu vyřešené. Ale ano, jednal bych s ním. Není lehké být v Citroënu, ale byl bych schopný ho zvládnout. Už jsem to viděl v minulosti, nemohlo by to být o nic těžší než zvládnout Carlose (Sainze) a Colina (McRae)."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?