Bývalý týmový kolega Seba Loeba, Dani Sordo, řekl, že podle jeho názoru udělal sedminásobný světový šampion chybu, že neodešel z Citroënu k VW.
Francouz měl z Německa nabídku, že by v roce 2012 vyvíjel Polo R WRC a v roce 2013 by se pak postaral o jeho debut na závodních tratích. Sebastien Loeb se však rozhodl setrvat u Citroënu. Nicméně Sordo, který byl jeho týmovým kolegou v týmu Citroën mezi roky 2007 a 2010, je toho názoru, že se Loeb měl upsat Volkswagenu.
"Je to pro něj dobré, ale měl zariskovat a jít k VW. Každý ví, že on je tím nejlepším, ale sedí také v nejlepším autě nejlepšího týmu a to bude pokračovat po další dva roky. Je to pro něj jednoduchá cesta," říká Dani Sordo.
Dani Sordo momentálně závodí pro tým Mini poté, co se tým Citroën na konci roku 2010 rozhodl neprodloužit jeho smlouvu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?