Campana je z testu Mini WRC nadšen

MINI
MINI, foto: www.prodrive.com
iM2 10. srpna 2011 18:45
Sdílej:

Pierre Campana si měl možnost během dvoudenního testu poprvé vyzkoušet jízdu s WRC. Test ho nadchl a tak se už těší na start v Německu a Francii.

Test probíhal v Ales-Cevennes. Pierre jezdil s vozem MINI John Cooper Works WRC ve čtvrtek a pátek. 26letý soutěžák první den najezdil 90 ostrých kilometrů, druhý den pak následovalo 40km. Mimo zvykání si na nový vůz povozil Pierre také pár zástupců hlavních sponzorů na sedadle spolujezdce. Jen připomeňme, že start podpořila i francouzská federace FFSA."Byl to hektický ale velmi pozitivní týden. Poprvé jsem jedzil s vozem WRC na gumách Michelin. Musím uznat, že to na mě zanechalo opravdu velký dojem. Pro mne je důležité, abych v autě strávil co možná nejvíc času co jde," říká Campana. Další možností na vyzkoušení vozu bude Memoriál Richarda Burnse, který se uskuteční v týdnu před Rally Deutschland.A jaké byly první pocity za volantem vozu WRC: "Byl jsem velmi překvapen, jak rychle jsem si na auto zvykl. A také z toho, jak dobrý pocit jsem nejen z auta ale i pneumatik měl. S autem se jezdí opravdu velmi snadně. To na mě udělalo velký dojem. I vnitřek vozu mě zaujal. Pokusíme se zajet ty nejlepší možné výsledky."

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.