Pierre Campana si měl možnost během dvoudenního testu poprvé vyzkoušet jízdu s WRC. Test ho nadchl a tak se už těší na start v Německu a Francii.
Test probíhal v Ales-Cevennes. Pierre jezdil s vozem MINI John Cooper Works WRC ve čtvrtek a pátek. 26letý soutěžák první den najezdil 90 ostrých kilometrů, druhý den pak následovalo 40km. Mimo zvykání si na nový vůz povozil Pierre také pár zástupců hlavních sponzorů na sedadle spolujezdce. Jen připomeňme, že start podpořila i francouzská federace FFSA."Byl to hektický ale velmi pozitivní týden. Poprvé jsem jedzil s vozem WRC na gumách Michelin. Musím uznat, že to na mě zanechalo opravdu velký dojem. Pro mne je důležité, abych v autě strávil co možná nejvíc času co jde," říká Campana. Další možností na vyzkoušení vozu bude Memoriál Richarda Burnse, který se uskuteční v týdnu před Rally Deutschland.A jaké byly první pocity za volantem vozu WRC: "Byl jsem velmi překvapen, jak rychle jsem si na auto zvykl. A také z toho, jak dobrý pocit jsem nejen z auta ale i pneumatik měl. S autem se jezdí opravdu velmi snadně. To na mě udělalo velký dojem. I vnitřek vozu mě zaujal. Pokusíme se zajet ty nejlepší možné výsledky."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?