Armindo Araujo už se těší, až s novým Mini WRC poprvé vyjede na asfaltové Rally Deutschland. Portugalce opět uvidíme za volantem MINI John Cooper Works WRC.
V Německu se Armin na start postaví s vozem Mini WRC. Pro tento nový speciál to bude první start na asfaltu v rámci MS. Německo je pro dřívějšího dvojnásobného mistra P-WRC úrodnou půdou, když zde vyhrál již v rámci skupiny N. Na poslední soutěži, Finské rally, však musel Portugalec poměrně brzy pro technický problém vzdát. Araujo tak doufá, že bude moci profitovat z testovacích jízd továrního týmu. Co se týče motoru, tak nové Mini ještě není zdaleka na svém vrcholu.
"Je to první sezona pro tento vůz, takže nevím, co se stane v Německu. Před soutěží budeme jeden den testovat. Pak uvidíme. Jsem ale optimistický, protože jsem vloni v Německu vyhrál a ta soutěž se mi hodně líbí. Uvidíme," říká Araujo pro wrc.com. Aby se vše vydařilo, muselo by auto být hlavně spolehlivé.
V Německu musel Portugalec odstoupit pro problém se sáním motoru. "Ztratili jsme nad tím kontrolu, ale v Německu jsme byli, abychom se učili a připravili se na budoucnost. Auto se neustále zlepšuje. Čím více toho odjedete, tím více rychlosti najdete." Po testech továrního týmu, se příští týden Kris Meeke a Dani Sordo zúčastní Memorialu Richarda Burnse. I zde se bude jezdit pro asfaltu.
Šéf Prodrivu, David Richards, je s vozem spokojený, ale z motoru se tým musí pokusit dostat ještě nějaké koně. "V této oblasti musíme udělat nějaká vylepšení. Se zbytkem jsme spokojení. Německo bude výzvou a dalším krokem v učení se našeho týmu."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.