Armindo Araujo už se těší, až s novým Mini WRC poprvé vyjede na asfaltové Rally Deutschland. Portugalce opět uvidíme za volantem MINI John Cooper Works WRC.
V Německu se Armin na start postaví s vozem Mini WRC. Pro tento nový speciál to bude první start na asfaltu v rámci MS. Německo je pro dřívějšího dvojnásobného mistra P-WRC úrodnou půdou, když zde vyhrál již v rámci skupiny N. Na poslední soutěži, Finské rally, však musel Portugalec poměrně brzy pro technický problém vzdát. Araujo tak doufá, že bude moci profitovat z testovacích jízd továrního týmu. Co se týče motoru, tak nové Mini ještě není zdaleka na svém vrcholu.
"Je to první sezona pro tento vůz, takže nevím, co se stane v Německu. Před soutěží budeme jeden den testovat. Pak uvidíme. Jsem ale optimistický, protože jsem vloni v Německu vyhrál a ta soutěž se mi hodně líbí. Uvidíme," říká Araujo pro wrc.com. Aby se vše vydařilo, muselo by auto být hlavně spolehlivé.
V Německu musel Portugalec odstoupit pro problém se sáním motoru. "Ztratili jsme nad tím kontrolu, ale v Německu jsme byli, abychom se učili a připravili se na budoucnost. Auto se neustále zlepšuje. Čím více toho odjedete, tím více rychlosti najdete." Po testech továrního týmu, se příští týden Kris Meeke a Dani Sordo zúčastní Memorialu Richarda Burnse. I zde se bude jezdit pro asfaltu.
Šéf Prodrivu, David Richards, je s vozem spokojený, ale z motoru se tým musí pokusit dostat ještě nějaké koně. "V této oblasti musíme udělat nějaká vylepšení. Se zbytkem jsme spokojení. Německo bude výzvou a dalším krokem v učení se našeho týmu."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?