Armindo Araujo už se těší, až s novým Mini WRC poprvé vyjede na asfaltové Rally Deutschland. Portugalce opět uvidíme za volantem MINI John Cooper Works WRC.
V Německu se Armin na start postaví s vozem Mini WRC. Pro tento nový speciál to bude první start na asfaltu v rámci MS. Německo je pro dřívějšího dvojnásobného mistra P-WRC úrodnou půdou, když zde vyhrál již v rámci skupiny N. Na poslední soutěži, Finské rally, však musel Portugalec poměrně brzy pro technický problém vzdát. Araujo tak doufá, že bude moci profitovat z testovacích jízd továrního týmu. Co se týče motoru, tak nové Mini ještě není zdaleka na svém vrcholu.
"Je to první sezona pro tento vůz, takže nevím, co se stane v Německu. Před soutěží budeme jeden den testovat. Pak uvidíme. Jsem ale optimistický, protože jsem vloni v Německu vyhrál a ta soutěž se mi hodně líbí. Uvidíme," říká Araujo pro wrc.com. Aby se vše vydařilo, muselo by auto být hlavně spolehlivé.
V Německu musel Portugalec odstoupit pro problém se sáním motoru. "Ztratili jsme nad tím kontrolu, ale v Německu jsme byli, abychom se učili a připravili se na budoucnost. Auto se neustále zlepšuje. Čím více toho odjedete, tím více rychlosti najdete." Po testech továrního týmu, se příští týden Kris Meeke a Dani Sordo zúčastní Memorialu Richarda Burnse. I zde se bude jezdit pro asfaltu.
Šéf Prodrivu, David Richards, je s vozem spokojený, ale z motoru se tým musí pokusit dostat ještě nějaké koně. "V této oblasti musíme udělat nějaká vylepšení. Se zbytkem jsme spokojení. Německo bude výzvou a dalším krokem v učení se našeho týmu."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?