Araujo se těší na první asfalt sezony, Mini potřebuje vylepšit motor

Araujo, Armindo	 - Ramalho, Miguel
Araujo, Armindo - Ramalho, Miguel, foto: Joel Martin, RallyZone.cz
iM2 10. srpna 2011 18:56
Sdílej:

Armindo Araujo už se těší, až s novým Mini WRC poprvé vyjede na asfaltové Rally Deutschland. Portugalce opět uvidíme za volantem MINI John Cooper Works WRC.

V Německu se Armin na start postaví s vozem Mini WRC. Pro tento nový speciál to bude první start na asfaltu v rámci MS. Německo je pro dřívějšího dvojnásobného mistra P-WRC úrodnou půdou, když zde vyhrál již v rámci skupiny N. Na poslední soutěži, Finské rally, však musel Portugalec poměrně brzy pro technický problém vzdát. Araujo tak doufá, že bude moci profitovat z testovacích jízd továrního týmu. Co se týče motoru, tak nové Mini ještě není zdaleka na svém vrcholu.

"Je to první sezona pro tento vůz, takže nevím, co se stane v Německu. Před soutěží budeme jeden den testovat. Pak uvidíme. Jsem ale optimistický, protože jsem vloni v Německu vyhrál a ta soutěž se mi hodně líbí. Uvidíme," říká Araujo pro wrc.com. Aby se vše vydařilo, muselo by auto být hlavně spolehlivé.

V Německu musel Portugalec odstoupit pro problém se sáním motoru. "Ztratili jsme nad tím kontrolu, ale v Německu jsme byli, abychom se učili a připravili se na budoucnost. Auto se neustále zlepšuje. Čím více toho odjedete, tím více rychlosti najdete." Po testech továrního týmu, se příští týden Kris Meeke a Dani Sordo zúčastní Memorialu Richarda Burnse. I zde se bude jezdit pro asfaltu.

Šéf Prodrivu, David Richards, je s vozem spokojený, ale z motoru se tým musí pokusit dostat ještě nějaké koně. "V této oblasti musíme udělat nějaká vylepšení. Se zbytkem jsme spokojení. Německo bude výzvou a dalším krokem v učení se našeho týmu."

Témata:
Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?