Další špičkový francouzský pilot na scéně? Pierre Campana míří vysoko. Jeho cílem je následovat úspěchy Sébastiena Ogiera a Sébastiena Loeba. Premiéra ho čeká v Německu s vozem Mini WRC.
Pierre Campana dostal velkou šanci. V Německu a doma ve Francii pojede s vozem Mini Countrymann WRC týmu Drive Pro. Jeho start podpoří samotný Prodrive a francouzská automobilová federace FFSA.
V programu "Rally Team France 2011" zaujímá Campana jasně první místo a 25letý jezdec by se měl pravidelně objevovat v MS. Podobný koncept se FFSA podařil se Sébastienem Loebem i Sébastienem Ogierem. "Jsem velmi hrdý na to, že mě FFSA vybrala. Bude to velká výzva, ale cítím se být na ni připravený," říká Campana.
Aby byl na svůj vstup do MS dobře připraven, absolvoval test vozu WRC. "Na tyto starty pohlížím realisticky. Můj poslední start v MS byl před třemi roky. Navíc mě čeká moje první Rally v Německu, takže se budu muset vše naučit," pokračuje Francouz.
I Ogierovi do MS pomohla FFSA
V nesporný talent Pierre věří i prezidet FFSA, Nicolas Deschaux: "Jsme velmi rádi, že po Sébastienovi Ogierovi, který nastoupil v barvách Francie v roce 2009, můžeme do MS nasadit dalšího jezdce. Jsme si jisti, že tento mladý, talentovaný a cílevědomý jezdec je schopný nastupovat do MS, proto jsme se rozhodli jej za FFSA nasadit."
Video z testu Pierra Campany:
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.