Kam budou směřovat kroky Sebastiena Loeba? Citroën již nechce dále čekat a od několikanásobného mistra světa čeká rozhodnutí o jeho budoucí kariéře do Rally Deutschland. Loeb by mohl nadále počítat s královským příjmem.
Volkswagen, Citroën nebo odchod? Tuto otázku si momentálně pokládá Seb Loeb. Citroën by pro Francouze byl nejjistější variantou, pokud by chtěl v kariéře pokračovat. Tým je v MS měřítkem, Loeb by také mohl dále počítat s odhadovaným platem kolem 8 milionů eur, který ho řadí pochopitelně na čelo.
O moc méně by fenomén světové rally nedostal ani u Volkswagenu. Wolfsburští nabízí podobný plat a navíc novou výzvu v podobě zcela nového vozu, nového týmu, který chtějí dostat až na vrchol MS. Pro Loeba možná vítaná příležitost po dlouhých letech u Citroënu.
Podle šéfa Citroënu pro motorsport, Oliviera Quesnela, padne definitvní rozhodnutí o budoucnosti jeho jezdce před rally v Německu. "Oni již chtějí vědět, jesli prodloužím s Citroënem, přestoupím k jinému výrobci nebo se z rally scény stáhnu. Prvně si musím ujasnit, jestli vůbec chci v tomto sportu pokračovat," říká Loeb.
U Citroënu se již pro jistotu začaly na odchod Loeba připravovat. V osobě Sébastiena Ogiera mají Francouzi jezdce, který je schopný místo týmové jedničky po Loebovi převzít. "Sébastien pro nás jezdí již desátým rokem a jednou nastane den, kdy bude chtít zkončit. Až tento den nastane, tak musíme pokračovat v úspěších i bez něj," říká Quesnel.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?