Na Rally Deutschland se dohromady přihlásilo 20 aut WRC. Nejen na špici však najdeme ve startovní listině překvapení.
Rally Deutschland, která se jede od 18. do 21. srpna, bude patřit k nejlepším soutěžím v letošním kalendáři MS. Startovní pole totiž bude velice pestré. V první asfaltové rally sezony se můžeme těšit na 88 týmu z 28 zemí světa.
Také ve vinicích okolo starobylého Trieru se budeme moci těšit na napínavý duel mezi továrními jezdci Citroënu - Sebem Loebem a Sebem Ogierem. Za zmínku určitě stojí, že Sebastien Loeb v Německu vyhrál všechny odjeté rally MS. Pro jeho mladšího soka by mohlo být speciální výzvou sundat krále Loeba z jeho trůnu. To oba jezdci Fordu - Mikko Hirvonen a Jari-Matti Latvala - se na první asfalt sezony připravovali docela podobně ve Francii. Do závodu jdou však s mnohem menšími šancemi na vítězství. Německo také bude první asfaltovou soutěží pro jezdce Mini - Daniho Sorda a Krise Meekea.
Vedle továrních týmů však do Trieru dorazí také hodně privátních jezdců s vozy WRC. Mimo jiné by se mohl v dobrém světle předvést juniorský mistr světa, Aaron Burkart na Fiestě WRC. Z Francie dorazí Alex Bengue s Mini WRC. Na start se také postaví Američan Ken Block s jeho Fiestou WRC.
Německé fandy však bude také hodně zajímat kategorie SWRC se 17 přihlášenými. Hermann Gassner junior pojede se Škodou a bude muset prokázat, že dokáže získané zkušenosti přeměnit také v rychlé časy. Felix Herbold se na Fiestě S2000 připravuje na první start s vozem této kategorie v MS. Christian Riedemann pojede s Fabii S2000 od VW.
Seznam přihlášených naleznete zde.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?