Legenda MS, Markku Alen, si myslí, že Jari-Matti Latvala bude mít navrch oproti svému kolegovi, Mikku Hirvonevi, při Rally Finland.
Alen, který vysokorychlostní šotolinovou soutěž vyhrál šestkrát, věří, že frustrující sezona Jariho-Mattiho Latvaly mu dodá více odhodlání k tomu, aby získal ve své kariéře již druhé vítězství na tratích kolem finské Jyvaskyly.
"Musím říci, že si myslím, že Jari-Matti Latvala je o trochu více nabroušený a hladovější v tomto momentě. Mikko možná spíš více myslí na sbírání bodů (protože je druhý v šampionátu), vypadá trochu nervózněji. To možná znamená, že nejede tak přirozeně, jak by mohl," říká Markku pro wrc.com.
Podle Alena by Latvala ve Finsku mohl slavit jako vloni
Nicméně Alen doufá, že ve Finsku zvítězí některý z domácích jezdců. "Víte, kdyby to nebyl Fin, kdo vyhraje, tak by to byla katastrofa. Je to velký kus naší národní hrdosti, momentálně je to Finsko versus Francie. Je mi jedno, kdo vyhraje, hlavně když to bude Fin."
Foto z dob Markku Alena pod článkem:
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?