Špatná zpráva pro Bryana Bouffiera. Rychlý Francouz přišel o druhé místo na Geko Ypres Rally po dodatečné diskvalifikaci.
Naděje Bryana Bouffiera na titul v IRC dostaly pořádnou trhlinu. Francouz byl dodatečně vyloučen z klasifikace Ypres Rally a spadl tak z průběžného druhého místa v IRC na čtvrté. Důvodem diskvalifikace by měly být nehomologované díly, které byly nalezeny v řízení jeho Peugeotu.
Ve Francii tak muselo dojít k chybě během montáže. "Samozřejmě jsme zklamaní, ale sezona ještě není za námi. Musíme teď naplno zaútočit, abychom vybojovali titul," říká Bouffier. Šéf zákaznického oddělení Peugeotu, Frédéric Bertrand, vyjadřuje Bouffierovi plnou podporu: "Budeme mu pomáhat tak, jak to jen půjde. Stále má šanci na titul."
Průběžné pořadí v IRC:
1. Juho Hänninen - 83 bodů 2. Jan Kopecký - 70 3. Freddy Loix - 70 4. Bryan Bouffier - 61 5. Thierry Neuville Thierry - 48 6. Guy Wilks - 47 7. Andreas Mikkelsen - 46 8. Toni Gardemeister - 20 9. Hans Weijs - 18 10. Michal Sołowow - 15
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.