Špatná zpráva pro Bryana Bouffiera. Rychlý Francouz přišel o druhé místo na Geko Ypres Rally po dodatečné diskvalifikaci.
Naděje Bryana Bouffiera na titul v IRC dostaly pořádnou trhlinu. Francouz byl dodatečně vyloučen z klasifikace Ypres Rally a spadl tak z průběžného druhého místa v IRC na čtvrté. Důvodem diskvalifikace by měly být nehomologované díly, které byly nalezeny v řízení jeho Peugeotu.
Ve Francii tak muselo dojít k chybě během montáže. "Samozřejmě jsme zklamaní, ale sezona ještě není za námi. Musíme teď naplno zaútočit, abychom vybojovali titul," říká Bouffier. Šéf zákaznického oddělení Peugeotu, Frédéric Bertrand, vyjadřuje Bouffierovi plnou podporu: "Budeme mu pomáhat tak, jak to jen půjde. Stále má šanci na titul."
Průběžné pořadí v IRC:
1. Juho Hänninen - 83 bodů 2. Jan Kopecký - 70 3. Freddy Loix - 70 4. Bryan Bouffier - 61 5. Thierry Neuville Thierry - 48 6. Guy Wilks - 47 7. Andreas Mikkelsen - 46 8. Toni Gardemeister - 20 9. Hans Weijs - 18 10. Michal Sołowow - 15
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?