Volkswagen bude pokračovat ve svém programu pro mladé jezdce, když do Rally Deutschland nasadí dvě Škody Fabia S2000 pro mladé jezdce, Hanse Weise juniora a Christiana Riedermanna.
Závod se tak pro oba jezdce stane první možností, jak se ukázat a potenciálně si zajistit sedačku v Polu R WRC pro rok 2013. Německo se stane druhým takovým podnikem, když ve Finsku Volkswagen nasadí také dvě Fabie pro Andrease Mikkelsena a Joonase Lindroose.
"Rally Deutschland se stane druhým krokem v našem programu pro mladé talenty. Stejně jako pro Finsko jsme i pro Německo vybrali dva mladé jezdce, kteří již v jejich dosavadních kariérách prokázali potenciál. Momentálně dostávají unikátní možnost, aby se sami doporučili do užšího výběru na místo u Volkswagen rally týmu," říká Kris Nissen, šéf VW pro motorsport.
24letý Weis vloni jezdil JWRC a patřil zde mezi přední jezdce. V Německu si ve své třídě připsal vítězství. 23letý Riedermann momentálně závodí prvním rokem na mezinárodní scéně, ale ve WRC Academi je aktuálně sedmý.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?