Boj Pettera Solberga o nezbytné peníze od sponzorů jde do dalšího kola. Jeden z jeho partnerů se rozhodl odejít, teď se tedy jedná o plánu na zbytek sezony.
Před několika dny byl Petter Solberg ještě dobře naladěn. Nor si užíval ve Švýcarsku, kde sledoval vzdušnou exibici týmu Breitling Jet. Petter se dokonce nechal přivázat na křídlo starého dvouplošníku a zažil několik jedinečných kol ve vzduchu. Aby toho nebylo málo, tak se nechal se svou manželkou Pernillou vynést do vzduchu a poté společně skočili ze 4000 metrů.
Mezitím se však obrátila jiná věc. Petterovi se zkazila nálada, když přišel na to, že přichází o svého významného sponzora, firmu Hurtigruta-Carglass, která od něj odchází v půlce sezony. Pro Nora je to rána pod pás, protože to významně pohne s jeho rozpočtem. "Pokud se mi nepodaří tohoto partnera nahradit, tak nebudu moci je poslední soutěž sezony," řekl Solberg pro finská media.
Odchod tohoto sponzora ještě více utvrdil Solberga v rozhodnutí, že již v MS nechce startovat jako privátní jezdec. "Jet všechny závody sezony je zatraceně těžká práce," uvedl. Solberg se již delší dobu zajímá o projekt VW, kdy by se již od roku 2012 mohl plně věnovat vývoji nového Pola WRC. V roce 2013 plánují wolfsburští úplnou sezonu ve WRC. O Solbergovi a jeho plánech jsme psali zde.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?