Andrease Mikkelsena čeká za volantem vozu Škoda Fabia S2000 start ve Finsku na soutěži MS, kde pojede pod hlavičkou týmu VW. Dobrými výkony by si chtěl říci o tovární sedačku v Polu WRC.
Na stále ještě mladého Nora čeká poslední týden v červenci Rally ve Finsku, do níž odstartuje s Fabii týmu VW. Spolu s ním pojede ještě Joonas Lindroos, oba mladíci se budou snažit svými výkony týmu z Wolfsburgu dokázat, že právě oni by měli sedět v kokpitech Pola R WRC v roce 2013.
"Start ve Finsku je pro mě vysněná příležitost. Je mi ale jasné, že nebudu jediný, kdo dostane šanci ukázat svoje jezdecké umění. Proto také start ve Finsku zatím ještě nic neznamená," prohlašuje Andreas.
Jako přípravu na Finskou rally čeká na Andrease v příštím týdnu dvoudenní test. Díky startům v IRC není Fabia S2000 pro Mikkelsena žádná neznámá, stejně jako tratě ve Finsku. "Už dvakrát jsem zde startoval a musím říct, že mám zdejší tratě opravdu rád." Takže cíle pro rally jsou jasné: "Pokusím se ze sebe vydat absolutní maximum a také chci soutěž dokončit."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.