Andrease Mikkelsena čeká za volantem vozu Škoda Fabia S2000 start ve Finsku na soutěži MS, kde pojede pod hlavičkou týmu VW. Dobrými výkony by si chtěl říci o tovární sedačku v Polu WRC.
Na stále ještě mladého Nora čeká poslední týden v červenci Rally ve Finsku, do níž odstartuje s Fabii týmu VW. Spolu s ním pojede ještě Joonas Lindroos, oba mladíci se budou snažit svými výkony týmu z Wolfsburgu dokázat, že právě oni by měli sedět v kokpitech Pola R WRC v roce 2013.
"Start ve Finsku je pro mě vysněná příležitost. Je mi ale jasné, že nebudu jediný, kdo dostane šanci ukázat svoje jezdecké umění. Proto také start ve Finsku zatím ještě nic neznamená," prohlašuje Andreas.
Jako přípravu na Finskou rally čeká na Andrease v příštím týdnu dvoudenní test. Díky startům v IRC není Fabia S2000 pro Mikkelsena žádná neznámá, stejně jako tratě ve Finsku. "Už dvakrát jsem zde startoval a musím říct, že mám zdejší tratě opravdu rád." Takže cíle pro rally jsou jasné: "Pokusím se ze sebe vydat absolutní maximum a také chci soutěž dokončit."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?