CÍL; Soutěž pokračovala pěti zkouškami. Všecechny vyhráli jezdci na Škodách - dvakrát Hänninen, po jedné Kopecký, Sandell a Mikkelsen. Se soutěží se museli rozloučit Hunt (nehoda) a Magalhaes (technická závada).
3. etapa:
VÝSLEDKY PO III.ETAPĚ
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta navedoucího 1. Hännien J. - Markkula M. Škoda Fabia S2000 2:19:03,8 --- 2. Mikkelsen A. - Floene Ola Škoda Fabia S2000 +42,3 3. Kopecký J. - Starý P. Škoda Fabia S2000 +1:46,0 4. Bouffier B. - Panseri X. Peugeot 207 S2000 +3:36,2 5. Sandell P. - Parmander S. Škoda Fabia S2000 +4:33,3 6. Moura R. - Eiró S. Mitsubishi Lancer EVO IX +6:07,0 7. Lopes V. - Magalhaes H. Subaru Impreza Sti +9:52,1 8. Pascoal V. - Ramalho L. Mitsubishi Lancer EVO X +12:47,3 9. Silva S. - Cordeiro N. Subaru Impreza STi +14:00,3 10. Maciel P. - Gouveia F. Citroen Saxo Cup +18:10,7
2. etapa:
VÝSLEDKY PO II.ETAPĚ
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta navedoucího 1. Hännien J. - Markkula M. Škoda Fabia S2000 1:07:45.8 --- 2. Mikkelsen A. - Floene Ola Škoda Fabia S2000 +1,3 3. Magalhaes B. - Grave P. Peugeot 207 S2000 +49,8 4. Kopecký J. - Starý P. Škoda Fabia S2000 +54,7 5. Bouffier B. - Panseri X. Peugeot 207 S2000 +2:20,1 6. Moura R. - Eiró S. Mitsubishi Lancer EVO IX +3:12,8 7. Sandell P. - Parmander S. Škoda Fabia S2000 +3:20,8 8. Lopes V. - Magalhaes H. Subaru Impreza Sti +4:49,7 9. Pascoal V. - Ramalho L. Mitsubishi Lancer EVO X +5:56,9 10. Silva S. - Cordeiro N. Subaru Impreza Sti +6:11,2
1. etapa:
Juho Hänninen, který obhajuje loňské vítězství se dostal po první etapě do vedení. Chvíli byl sice ve vedení Mikkelsen s Fabií, ale měl poruchu posilovače řízení. Před Mikkelsena se dostal i domácí Magalhaes, který musel měnit hned po první zkoušce přední penuamtiky za nové z rezervy. Jan Kopecký je čtvrtý. Podle ohlasů po druhé zkoušce trošku hledá způsob optimální a rychlé jízdy na šotolině.
Pátý je Sandell s Fabií S2000, ale zítra vyráží na trať jako první. Šestý je domácí Ricardo Moura s Mitsubishi. Sedmé místo patří Wilksovi na Peugeotu. Osmý je Bouffier se stejným vozem. Devátý je opět domácí Lopes tentokrát se Subaru a desítku uzavírá Arai s Imprezou R4.
Dvoukolky vede domácí Maciel s Citroenem Saxo VTS, druhý je Hunt s DS3 + 6,5.
Etapu dokončilo 39 vozů. Julien Maurin s Fiestou S2000 odstoupil kvůli poruše vodní pumpy.
VÝSLEDKY PO I.ETAPĚ
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta navedoucího 1. Hännien J. - Markkula M. Škoda Fabia S2000 17:07.4 --- 2. Magalhaes B. - Grave P. Peugeot S2000 +4,3 3. Mikkelsen A. - Floene Ola Škoda Fabia S2000 +5,7 4. Kopecký J. - Starý P. Škoda Fabia S2000 +10,6 5. Sandell P. - Parmander S. Škoda FAbia S2000 +20,5 6. Moura R. - Eiró S. Mitsubishi Lancer EVO IX +28,1 7. Wilks G. - Pugh P. Škoda Fabia S2000 +29,3 8. Bouffier B. - Panseri X. Peugeot 207 S2000 +36,3 9. Lopes V. - Magalhăes H. Subaru Impreza Sti +47,0 10. Arai Toshihiro - Moscatt Dale Subaru Impreza N14 R4 +56,2
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?