CÍL; Soutěž pokračovala pěti zkouškami. Všecechny vyhráli jezdci na Škodách - dvakrát Hänninen, po jedné Kopecký, Sandell a Mikkelsen. Se soutěží se museli rozloučit Hunt (nehoda) a Magalhaes (technická závada).
3. etapa:
VÝSLEDKY PO III.ETAPĚ
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta navedoucího 1. Hännien J. - Markkula M. Škoda Fabia S2000 2:19:03,8 --- 2. Mikkelsen A. - Floene Ola Škoda Fabia S2000 +42,3 3. Kopecký J. - Starý P. Škoda Fabia S2000 +1:46,0 4. Bouffier B. - Panseri X. Peugeot 207 S2000 +3:36,2 5. Sandell P. - Parmander S. Škoda Fabia S2000 +4:33,3 6. Moura R. - Eiró S. Mitsubishi Lancer EVO IX +6:07,0 7. Lopes V. - Magalhaes H. Subaru Impreza Sti +9:52,1 8. Pascoal V. - Ramalho L. Mitsubishi Lancer EVO X +12:47,3 9. Silva S. - Cordeiro N. Subaru Impreza STi +14:00,3 10. Maciel P. - Gouveia F. Citroen Saxo Cup +18:10,7
2. etapa:
VÝSLEDKY PO II.ETAPĚ
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta navedoucího 1. Hännien J. - Markkula M. Škoda Fabia S2000 1:07:45.8 --- 2. Mikkelsen A. - Floene Ola Škoda Fabia S2000 +1,3 3. Magalhaes B. - Grave P. Peugeot 207 S2000 +49,8 4. Kopecký J. - Starý P. Škoda Fabia S2000 +54,7 5. Bouffier B. - Panseri X. Peugeot 207 S2000 +2:20,1 6. Moura R. - Eiró S. Mitsubishi Lancer EVO IX +3:12,8 7. Sandell P. - Parmander S. Škoda Fabia S2000 +3:20,8 8. Lopes V. - Magalhaes H. Subaru Impreza Sti +4:49,7 9. Pascoal V. - Ramalho L. Mitsubishi Lancer EVO X +5:56,9 10. Silva S. - Cordeiro N. Subaru Impreza Sti +6:11,2
1. etapa:
Juho Hänninen, který obhajuje loňské vítězství se dostal po první etapě do vedení. Chvíli byl sice ve vedení Mikkelsen s Fabií, ale měl poruchu posilovače řízení. Před Mikkelsena se dostal i domácí Magalhaes, který musel měnit hned po první zkoušce přední penuamtiky za nové z rezervy. Jan Kopecký je čtvrtý. Podle ohlasů po druhé zkoušce trošku hledá způsob optimální a rychlé jízdy na šotolině.
Pátý je Sandell s Fabií S2000, ale zítra vyráží na trať jako první. Šestý je domácí Ricardo Moura s Mitsubishi. Sedmé místo patří Wilksovi na Peugeotu. Osmý je Bouffier se stejným vozem. Devátý je opět domácí Lopes tentokrát se Subaru a desítku uzavírá Arai s Imprezou R4.
Dvoukolky vede domácí Maciel s Citroenem Saxo VTS, druhý je Hunt s DS3 + 6,5.
Etapu dokončilo 39 vozů. Julien Maurin s Fiestou S2000 odstoupil kvůli poruše vodní pumpy.
VÝSLEDKY PO I.ETAPĚ
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta navedoucího 1. Hännien J. - Markkula M. Škoda Fabia S2000 17:07.4 --- 2. Magalhaes B. - Grave P. Peugeot S2000 +4,3 3. Mikkelsen A. - Floene Ola Škoda Fabia S2000 +5,7 4. Kopecký J. - Starý P. Škoda Fabia S2000 +10,6 5. Sandell P. - Parmander S. Škoda FAbia S2000 +20,5 6. Moura R. - Eiró S. Mitsubishi Lancer EVO IX +28,1 7. Wilks G. - Pugh P. Škoda Fabia S2000 +29,3 8. Bouffier B. - Panseri X. Peugeot 207 S2000 +36,3 9. Lopes V. - Magalhăes H. Subaru Impreza Sti +47,0 10. Arai Toshihiro - Moscatt Dale Subaru Impreza N14 R4 +56,2
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?