CÍL; Soutěž pokračovala pěti zkouškami. Všecechny vyhráli jezdci na Škodách - dvakrát Hänninen, po jedné Kopecký, Sandell a Mikkelsen. Se soutěží se museli rozloučit Hunt (nehoda) a Magalhaes (technická závada).
3. etapa:
VÝSLEDKY PO III.ETAPĚ
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta navedoucího 1. Hännien J. - Markkula M. Škoda Fabia S2000 2:19:03,8 --- 2. Mikkelsen A. - Floene Ola Škoda Fabia S2000 +42,3 3. Kopecký J. - Starý P. Škoda Fabia S2000 +1:46,0 4. Bouffier B. - Panseri X. Peugeot 207 S2000 +3:36,2 5. Sandell P. - Parmander S. Škoda Fabia S2000 +4:33,3 6. Moura R. - Eiró S. Mitsubishi Lancer EVO IX +6:07,0 7. Lopes V. - Magalhaes H. Subaru Impreza Sti +9:52,1 8. Pascoal V. - Ramalho L. Mitsubishi Lancer EVO X +12:47,3 9. Silva S. - Cordeiro N. Subaru Impreza STi +14:00,3 10. Maciel P. - Gouveia F. Citroen Saxo Cup +18:10,7
2. etapa:
VÝSLEDKY PO II.ETAPĚ
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta navedoucího 1. Hännien J. - Markkula M. Škoda Fabia S2000 1:07:45.8 --- 2. Mikkelsen A. - Floene Ola Škoda Fabia S2000 +1,3 3. Magalhaes B. - Grave P. Peugeot 207 S2000 +49,8 4. Kopecký J. - Starý P. Škoda Fabia S2000 +54,7 5. Bouffier B. - Panseri X. Peugeot 207 S2000 +2:20,1 6. Moura R. - Eiró S. Mitsubishi Lancer EVO IX +3:12,8 7. Sandell P. - Parmander S. Škoda Fabia S2000 +3:20,8 8. Lopes V. - Magalhaes H. Subaru Impreza Sti +4:49,7 9. Pascoal V. - Ramalho L. Mitsubishi Lancer EVO X +5:56,9 10. Silva S. - Cordeiro N. Subaru Impreza Sti +6:11,2
1. etapa:
Juho Hänninen, který obhajuje loňské vítězství se dostal po první etapě do vedení. Chvíli byl sice ve vedení Mikkelsen s Fabií, ale měl poruchu posilovače řízení. Před Mikkelsena se dostal i domácí Magalhaes, který musel měnit hned po první zkoušce přední penuamtiky za nové z rezervy. Jan Kopecký je čtvrtý. Podle ohlasů po druhé zkoušce trošku hledá způsob optimální a rychlé jízdy na šotolině.
Pátý je Sandell s Fabií S2000, ale zítra vyráží na trať jako první. Šestý je domácí Ricardo Moura s Mitsubishi. Sedmé místo patří Wilksovi na Peugeotu. Osmý je Bouffier se stejným vozem. Devátý je opět domácí Lopes tentokrát se Subaru a desítku uzavírá Arai s Imprezou R4.
Dvoukolky vede domácí Maciel s Citroenem Saxo VTS, druhý je Hunt s DS3 + 6,5.
Etapu dokončilo 39 vozů. Julien Maurin s Fiestou S2000 odstoupil kvůli poruše vodní pumpy.
VÝSLEDKY PO I.ETAPĚ
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta navedoucího 1. Hännien J. - Markkula M. Škoda Fabia S2000 17:07.4 --- 2. Magalhaes B. - Grave P. Peugeot S2000 +4,3 3. Mikkelsen A. - Floene Ola Škoda Fabia S2000 +5,7 4. Kopecký J. - Starý P. Škoda Fabia S2000 +10,6 5. Sandell P. - Parmander S. Škoda FAbia S2000 +20,5 6. Moura R. - Eiró S. Mitsubishi Lancer EVO IX +28,1 7. Wilks G. - Pugh P. Škoda Fabia S2000 +29,3 8. Bouffier B. - Panseri X. Peugeot 207 S2000 +36,3 9. Lopes V. - Magalhăes H. Subaru Impreza Sti +47,0 10. Arai Toshihiro - Moscatt Dale Subaru Impreza N14 R4 +56,2
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?