CÍL; Soutěž pokračovala pěti zkouškami. Všecechny vyhráli jezdci na Škodách - dvakrát Hänninen, po jedné Kopecký, Sandell a Mikkelsen. Se soutěží se museli rozloučit Hunt (nehoda) a Magalhaes (technická závada).
3. etapa:
VÝSLEDKY PO III.ETAPĚ
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta navedoucího 1. Hännien J. - Markkula M. Škoda Fabia S2000 2:19:03,8 --- 2. Mikkelsen A. - Floene Ola Škoda Fabia S2000 +42,3 3. Kopecký J. - Starý P. Škoda Fabia S2000 +1:46,0 4. Bouffier B. - Panseri X. Peugeot 207 S2000 +3:36,2 5. Sandell P. - Parmander S. Škoda Fabia S2000 +4:33,3 6. Moura R. - Eiró S. Mitsubishi Lancer EVO IX +6:07,0 7. Lopes V. - Magalhaes H. Subaru Impreza Sti +9:52,1 8. Pascoal V. - Ramalho L. Mitsubishi Lancer EVO X +12:47,3 9. Silva S. - Cordeiro N. Subaru Impreza STi +14:00,3 10. Maciel P. - Gouveia F. Citroen Saxo Cup +18:10,7
2. etapa:
VÝSLEDKY PO II.ETAPĚ
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta navedoucího 1. Hännien J. - Markkula M. Škoda Fabia S2000 1:07:45.8 --- 2. Mikkelsen A. - Floene Ola Škoda Fabia S2000 +1,3 3. Magalhaes B. - Grave P. Peugeot 207 S2000 +49,8 4. Kopecký J. - Starý P. Škoda Fabia S2000 +54,7 5. Bouffier B. - Panseri X. Peugeot 207 S2000 +2:20,1 6. Moura R. - Eiró S. Mitsubishi Lancer EVO IX +3:12,8 7. Sandell P. - Parmander S. Škoda Fabia S2000 +3:20,8 8. Lopes V. - Magalhaes H. Subaru Impreza Sti +4:49,7 9. Pascoal V. - Ramalho L. Mitsubishi Lancer EVO X +5:56,9 10. Silva S. - Cordeiro N. Subaru Impreza Sti +6:11,2
1. etapa:
Juho Hänninen, který obhajuje loňské vítězství se dostal po první etapě do vedení. Chvíli byl sice ve vedení Mikkelsen s Fabií, ale měl poruchu posilovače řízení. Před Mikkelsena se dostal i domácí Magalhaes, který musel měnit hned po první zkoušce přední penuamtiky za nové z rezervy. Jan Kopecký je čtvrtý. Podle ohlasů po druhé zkoušce trošku hledá způsob optimální a rychlé jízdy na šotolině.
Pátý je Sandell s Fabií S2000, ale zítra vyráží na trať jako první. Šestý je domácí Ricardo Moura s Mitsubishi. Sedmé místo patří Wilksovi na Peugeotu. Osmý je Bouffier se stejným vozem. Devátý je opět domácí Lopes tentokrát se Subaru a desítku uzavírá Arai s Imprezou R4.
Dvoukolky vede domácí Maciel s Citroenem Saxo VTS, druhý je Hunt s DS3 + 6,5.
Etapu dokončilo 39 vozů. Julien Maurin s Fiestou S2000 odstoupil kvůli poruše vodní pumpy.
VÝSLEDKY PO I.ETAPĚ
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta navedoucího 1. Hännien J. - Markkula M. Škoda Fabia S2000 17:07.4 --- 2. Magalhaes B. - Grave P. Peugeot S2000 +4,3 3. Mikkelsen A. - Floene Ola Škoda Fabia S2000 +5,7 4. Kopecký J. - Starý P. Škoda Fabia S2000 +10,6 5. Sandell P. - Parmander S. Škoda FAbia S2000 +20,5 6. Moura R. - Eiró S. Mitsubishi Lancer EVO IX +28,1 7. Wilks G. - Pugh P. Škoda Fabia S2000 +29,3 8. Bouffier B. - Panseri X. Peugeot 207 S2000 +36,3 9. Lopes V. - Magalhăes H. Subaru Impreza Sti +47,0 10. Arai Toshihiro - Moscatt Dale Subaru Impreza N14 R4 +56,2
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.