Pred štartom štvrtého podujatia slovenského šampionátu rally sme vás informovali o tom, že KL Racing odštartuje v nezmenenej zostave. Toto rozhodnutie sa oplatilo a odmenou je víťazstvo v triede 6.
Posádka Lukasz Markowski – Maciej Machela s vozidlom Citroën C2 R2 Max odštartovali prvýkrát v rámci Žilinského KL Racing Teamu na predchádzajúcej súťaži ktorou bola Rally Tribeč v Topoľčanoch.
Posádka podala uspokojivý výkon a tak nečudo, že prišlo rozhodnutie odštartovať v rámci štvrtého podujatia seriálu DMACK Tyres Rally 2011, na podujatí Beti Racing 3. Rally Lubeník v nezmenenej zostave. Ako ukázal priebeh samotnej súťaže, oplatilo sa, keďže Lukasz s Maciejom sa už od prvého testu zaradili nielen na prvé miesto vo svojej triede 6, ale v celkovom poradí im po dvoch sekciách súťaže patrilo aj desiate miesto. V poslednej sekcii síce trochu aj z dôvodu veľkého náskoku v triede tempo zvoľnili, napriek tomu im v cieli patrila dvanásta priečka v celkovom hodnotení, ale hlavne víťazstvo v triede 6. „Sme veľmi spokojný, je to veľmi dobré, vyhrali sme. Pre tím KL Racing je to tiež vynikajúce. Bola to pekná súťaž, tu u vás na Slovensku je veľmi dobrá konkurencia, ale aj nádherné trate. Už sa veľmi teším na budúcu súťaž,“ povedal v cieli usmiaty Lukasz Markowski.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.