Pred štartom štvrtého podujatia slovenského šampionátu rally sme vás informovali o tom, že KL Racing odštartuje v nezmenenej zostave. Toto rozhodnutie sa oplatilo a odmenou je víťazstvo v triede 6.
Posádka Lukasz Markowski – Maciej Machela s vozidlom Citroën C2 R2 Max odštartovali prvýkrát v rámci Žilinského KL Racing Teamu na predchádzajúcej súťaži ktorou bola Rally Tribeč v Topoľčanoch.
Posádka podala uspokojivý výkon a tak nečudo, že prišlo rozhodnutie odštartovať v rámci štvrtého podujatia seriálu DMACK Tyres Rally 2011, na podujatí Beti Racing 3. Rally Lubeník v nezmenenej zostave. Ako ukázal priebeh samotnej súťaže, oplatilo sa, keďže Lukasz s Maciejom sa už od prvého testu zaradili nielen na prvé miesto vo svojej triede 6, ale v celkovom poradí im po dvoch sekciách súťaže patrilo aj desiate miesto. V poslednej sekcii síce trochu aj z dôvodu veľkého náskoku v triede tempo zvoľnili, napriek tomu im v cieli patrila dvanásta priečka v celkovom hodnotení, ale hlavne víťazstvo v triede 6. „Sme veľmi spokojný, je to veľmi dobré, vyhrali sme. Pre tím KL Racing je to tiež vynikajúce. Bola to pekná súťaž, tu u vás na Slovensku je veľmi dobrá konkurencia, ale aj nádherné trate. Už sa veľmi teším na budúcu súťaž,“ povedal v cieli usmiaty Lukasz Markowski.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?