Pred štartom štvrtého podujatia slovenského šampionátu rally sme vás informovali o tom, že KL Racing odštartuje v nezmenenej zostave. Toto rozhodnutie sa oplatilo a odmenou je víťazstvo v triede 6.
Posádka Lukasz Markowski – Maciej Machela s vozidlom Citroën C2 R2 Max odštartovali prvýkrát v rámci Žilinského KL Racing Teamu na predchádzajúcej súťaži ktorou bola Rally Tribeč v Topoľčanoch.
Posádka podala uspokojivý výkon a tak nečudo, že prišlo rozhodnutie odštartovať v rámci štvrtého podujatia seriálu DMACK Tyres Rally 2011, na podujatí Beti Racing 3. Rally Lubeník v nezmenenej zostave. Ako ukázal priebeh samotnej súťaže, oplatilo sa, keďže Lukasz s Maciejom sa už od prvého testu zaradili nielen na prvé miesto vo svojej triede 6, ale v celkovom poradí im po dvoch sekciách súťaže patrilo aj desiate miesto. V poslednej sekcii síce trochu aj z dôvodu veľkého náskoku v triede tempo zvoľnili, napriek tomu im v cieli patrila dvanásta priečka v celkovom hodnotení, ale hlavne víťazstvo v triede 6. „Sme veľmi spokojný, je to veľmi dobré, vyhrali sme. Pre tím KL Racing je to tiež vynikajúce. Bola to pekná súťaž, tu u vás na Slovensku je veľmi dobrá konkurencia, ale aj nádherné trate. Už sa veľmi teším na budúcu súťaž,“ povedal v cieli usmiaty Lukasz Markowski.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?