Sébastien Loeb naznačil odchod od Citroënu. Je budoucnost Francouze spojená s německým továrním týmem Volkswagenu?
Sedminásobný světový šampion rally, Sébastien Loeb, hledá pravděpodobně novou výzvu a tou by mohl být vstup Volkswagenu do MS. 37letý Francouz si ale zároveň nechává volná vrátka a budoucnost u Citroënu nevylučuje. "Opravdu nemám ponětí, jak to bude dál. Snad potřebuji něco nového? Ještě sem se nerozhodl."
U Citroënu je dominantní Francouz často atakován svým mladším týmovým kolegou a tým se rozhodl do boje o pozice na čele soutěží nezasahovat. "Dobře, už sem vyhrál 7 titulů a doufám, že letos to opět vyjde a získám i 8., ale pokud bych vyhrál další titul, tak nevím, co by se změnilo. Na druhou stranu bych si přál, abych měl více volného času, který bych mohl strávit s moji rodinou, ale nějakou práci potřebuji."
"Pokud bych pokračoval s Citroënem dál v MS, tak nevím, co bych mohl mít za další výzvu," uvažuje Sébastien. Přímo se tedy nabízí přestup k prototypům (ve 24 hodinovce v Le Mans už Loeb startoval) a nebo změna týmu. Zatímco přestup k Mini Loeb vyloučil, přestup k VW se jeví jako více pravděpodobný.
"Podle mého názoru má tým Prodrive-Mini, podle toho jak je postavený, pouze malou šanci na úspěch a vítězství. Proto by pro mě nemělo smysl za ně jezdit. Pokud bych se měl rozhodnout pro novou výzvu, tak bych musel být schopný opět bojovat o titul a vítězství. U Volkswagenu vypadá situace jinak. Vypadají minimálně tak silně jako Citroën. Takhle si představuji tovární tým, který chce vyhrávat. Je to rozdíl ve srovnání s Mini."
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?